Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، طبق گزارش جدید فوربز، ثروت رئیس‌جمهور آمریکا در ۳ هفته اخیر با تأثیر منفی شدید ویروس کرونا بر اقتصاد جهان، یک سوم کاهش یافته است.

سقوط بازارهای مالی آمریکا با رشد هشدار دهنده سطح مرگ‌ومیر و رکورد زدن بیکاری به دردسری بزرگی برای ترامپ تبدیل شده بود و حالا امپراطوری تجاری شخصی او هم در این میان آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ط‌بق داده‌های مجله فوربز، در ابتدای ماه گذشته ثروت ترامپ ۳.۱ میلیارد دلار برآورد شده بود اما تا ۱۸ مارس به ۲.۱ میلیارد دلار کاهش یافت.

ترامپ مالک مجموعه‌ای از ۵۰۰ شرکت و سازمان در ده‌ها کشور جهان است که نام او را بر روی خود دارند.

طبق داده‌های مجله فوربز، در قلب دارایی‌های ترامپ املاک او قرار دارند که ارزش آنها با افت قیمت املاک از ۱.۹ میلیارد دلار به ۱.۲ میلیارد دلار سقوط کرده است. ارزش زمین گلف ترامپ هم از ۲۷۱ میلیون دلار در ۱ مارس به ۲۱۷ میلیون دلار در ۱۸ مارس کاهش یافته است.

کد خبر 4891393

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ ویروس کرونا ثروتمندان جهان ویروس کرونا قیمت نفت سال جهش تولید بورس وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام ایالات متحده آمریکا بانک مرکزی ایران وزارت نیرو وال استریت ماسک طبی وزارت جهاد کشاورزی محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل

شرکت اپل شدیدترین کاهش درآمد سه‌ماهه در یک سال را داشته، که بخش بزرگی از آن ناشی از افت فروش آیفون در چین بوده است.

به گزارش نورنیوز، این غول آمریکایی حوزه فناوری گزارش داد که درآمدش در سه‌ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۴ مبلغ ۹۰.۸ میلیارد دلار و سودش ۲۳.۶ میلیارد دلار بوده است‌ــ که نسبت به سال گذشته ۲ درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • افزایش ۴۸درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است