Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:24:50 GMT

گرانترین اسب دنیا+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۷۷۴

گرانترین اسب دنیا+ عکس

اسب نژاد آخال تکه ترکمن به عنوان گرانترین اسب دنیا معرفی شد،این اسب با قیمت 2/5 میلیون دلار در اختیار صاحبش که یک خانم میلیاردر است قرار گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اسب نژاد آخال تکه ترکمن نه تنها زیبا و خیره کننده است، بلکه در سرعت و استقامت نیز بی نظیر است. تنها حدود 3500 اسب از این نژاد در کشورهای؛ ترکمنستان، روسیه، اروپا، استرالیا و آمریکای شمالی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسب هایی  که نه تنها در نوع رنگ ، بلکه بسیار پر جنب و جوش و  اندامی قوی، سخت و هوشی فوق العاده در همکاری با سوار را دارند.آخال تک از گران ترین و قدیمی ترین نژادهای اسب نیز به حساب می آید. گفته می شود این اسب باقی مانده از نژاد اسب های دوران فراعنه در آسیای مرکزی، یعنی حدود 2000 سال پیش است.

آخال تک اسبی طلایی متالیک و چشم نواز و بسیار زیبا است. گفته می شود این اسب گران ترین اسب دنیا به ارزش 2.5 میلیون دلار امریکا است که در اختیار یک خانم میلیاردر آمریکایی است.این اسب رنگی شبیه گوزن طلایی و درخششی شبیه فلز دارد. از سایر مشخصات ظاهری این اسب می توان گفت که؛ بلند بالا، پوشش موی صاف به رنگ طلایی متالیک، چشمانی بادامی شکل روشن، عضلات شانه ای به سمت بالا ،عقب و بسیار قوی، قفسه سینه دارای فرو رفتگی قوی و زیبا، پاهای کشیده و باریک مناسب برای دو و پرش با مانع، یال و دم نازک و خوش فرم، چربی بدن بسیار اندک و سرتاسر بدن همانگونه که مشاهده می کنید، عضلانی است.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسب گرانترین اسب گرانترین اسب دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

صدیقه دریایی آملی ملی پوش وزن۶۵ کیلوگرم توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود.

سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم، در فینال مقابل حریفش به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد. او در دیدار نهایی حریف خود را ناک‌اوت کرد.

دیگر خبرها

  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • معین تقوی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • ۸ راهکار طلایی برای کاهش قند خون
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است