Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اقدام به برگزاری نظرسنجی در جامعه دانشجویی این دانشگاه برای ارتقای کیفیت آموزش و انعکاس مشکلات آموزشی کرد تا با مطلع ساختن مجموعه مدیریت دانشگاه، اقداماتی برای رفع مشکلات صورت گیرد.

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد بالغ بر ۳۰ درصد استادان هنوز کلاس‌های مجازی را جدی نگرفته‌اند، کیفیت ارائه دروس و سیستم آموزش مجازی نتوانسته رضایتمندی دانشجویان را کسب کند و ۶۱ درصد از دانشجویان با افزایش هفته‌های آموزشی در صورت بازگشایی دانشگاه موافق هستند؛ بنابراین درصورت نیاز به استمرار آموزش مجازی و با توجه به نتایج نظرسنجی، ۹ پیشنهاد به جبارعلی ذاکری، رئیس دانشگاه علم و صنعت ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ابتدایی پیشنهادات آمده است: الزام استادان به برگزاری کلاس‌های مجازی، امکان حذف اضطراری دروس بیش از تعداد مجاز، ارتقای سیستم آموزش مجازی (lms) برای کسب رضایت حداکثری دانشجویان از جمله امکان دانلود کلاس‌های مجازی و استفاده آفلاین از کلاس‌ها و هیچ استادی امکان حذف درس دانشجو را نداشته باشد؛ مگر اینکه دانشجو درخواست حذف درس را بدهد.

پیشنهادات دیگر بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت شامل ایجاد بستر مناسب برای حذف ترم جاری بدون احتساب در سنوات برای دانشجویانی که قادر به ادامه ترم نیستند، ارائه شیوه‌نامه مشخص برای برگزاری ارزیابی‌های میان‌ترم و پایان‌ترم، فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری دفاعیه پایان‌نامه دانشجویان و عدم اخذ جریمه یا اعمال موارد مشابه برای دانشجویانی است که برای تکمیل پایان‌نامه خود نیاز به زمان و استفاده از امکانات آزمایشگاهی دانشگاه دارند.

در پایان، ذکر شده است: ارائه برنامه برای چگونگی برگزار کردن دروس کارگاهی و آزمایشگاهی به‌ویژه برای دانشجویان سال پایانی؛ بنابراین از مجوعه مدیریتی دانشگاه انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر تصمیمات لازم را اخذ کند و به اطلاع دانشجویان برساند.

انتهای پیام/

168 / 320 دانشگاه علم و صنعت آموزش مجازی بسیج دانشجویی تعطیلی دانشگاه ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت آموزش مجازی بسیج دانشجویی تعطیلی دانشگاه ها دانشگاه علم و صنعت آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا خاکساری رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که در این دانشگاه برگزار شد این رویداد را اتفاقی مبارک و پیونددهنده علم و صنعت دانست و اظهار کرد: در سند تحول و تعالی دانشگاه به موضوع حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه و لزوم ارتباط این دو رکن مهم در عرصه عمل توجه شده است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های فناورانه و تمرکز بر ایجاد کارآفرینی عنوان کرد: رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و پیوند صنعت و دانشگاه و مسیری برای ایجاد اشتغال است و در همین راستا همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان را در عمل دنبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان گفت: با ورود دانشگاه به صنعت از یک‌سو می‌توان در حل مسئله مثمر ثمر بود و از سوی دیگر با ورود دانشجو به‌عنوان کارورز، موضوع کسب مهارت را شاهد خواهیم بود.

خاکساری از تحقق کارورزی بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این طرح دانشجو در عرصه عمل و حضور در واحد‌های صنعتی به کسب تجربه آموزش و یادگیری می‌پردازد که می‌تواند راهی برای شناخت مسیر شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تلقی شود.

وی مطرح کرد: طرح پویش در راستای تقویت توانمندی دانشجویان در ارتباط با صنعت و بازار کار راه‌اندازی شده است. این طرح منجر به پرورش دانشجویان ماهر خواهد شد که همزمان با تحصیل در دانشگاه، مهارت‌های لازم را از طریق اشتغال در نهاد‌های مختلف کسب می‌کنند.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد همدان اضافه کرد: در طرح پویش، دانشگاه امکان اشتغال همزمان دانشجو با تحصیل را فراهم کرده تا تجربه خوبی را در محیط کاری کسب کنند و پس از فارغ‌التحصیلی با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند.

خاکساری با بیان اینکه در این طرح دانشجو هیچ هزینه‌ای را بابت این واحد نمی‌پردازد تا بی‌دغدغه زمینه مهارت‌آموزی محقق شود از اجرای طرح پایش و بررسی مشکلات به‌ویژه در حوزه کشاورزی و حل آن توسط دانشگاه آزاد خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا