Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری گفت: امیدوارم مردم با ادامه رعایت مسائل بهداشتی و خود قرنطینگی و در خانه ماندن به فراهم شدن شرایط کمک کنند و هر چه زودتر ویروس کرونا در کشور ما و سایر کشورهای جهان از بین برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم شکوری، سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال، در آخرین گفتگویی خود پیش از تغییر در فدراسیون و خروجش از این پست پیرامون ادامه مسابقات لیگ برتر به خبرنگا‌ر برنا گفت: واقعی‌ت این است که در حال حاضر هیچ چیزی مهمتر از کنترل شیوع بیماری کرونا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌بینیم این بیماری در تمام دنیا به یک مشکل اساسی تبدیل شده و تمام مسابقات ورزشی را به تعطیلی کشانده است.

وی افزود: امیدوارم مردم با ادامه رعایت مسائل بهداشتی و خود قرنطینگی و در خانه ماندن به فراهم شدن شرایط کمک کنند و هر چه زودتر ویروس کرونا در کشور ما و سایر کشورهای جهان از بین برود.

شکوری در پایان خاطر نشان کرد: کار ما این است که فقط صبر کنیم تا در آینده مسئولان بهداشتی کشور برای فعالیت های ورزشی و البته لیگ برتر فوتبال تصمیم بگیرند. برخی صحبت‌ها درباره برگزار شدن و یا لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال صحت ندارد. بی‌تردید اولویت کاری فدراسیون فوتبال برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر است. اما پیش از هر چیزی سلامتی اهالی فوتبال مطرح است و در این باره نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی ارائه کرد. باید شرایط برگزاری وجود داشته باشد تا بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم.

در پایان متذکر می‌شویم این مصاحبه در روز اول سال جدید تهیه شده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابراهیم شکوری کرونا کرونا ویروس ادامه مسابقات لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!