Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسد عبدالهی شامگاه جمعه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی مقابله با کرونا ، اصناف تا پایان روز بیستم فروردین ملزم به اجرای کامل این مصوبه هستند.

وی اضافه کرد: در این مدت تنها اصناف عرضه کننده اقلام مورد نیاز مردم از جمله نانوایی ، قصابی ،  مرغ و ماهی فروشی ، میوه فروشی و مواد غذایی و داروخانه ها می توانند به منظور تامین مایحتاج مردم فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: از همه دست اندرکاران فرمانداران و مجموعه مدیریت شهرستانی انتظار داریم این مصوبه را اجرایی و عملیاتی کنند تا تکلیف نهایی از طریق ستاد ملی مقابله باکرونا ابلاغ شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تنظیم بازار مواد غذایی ماه تعطیلی فروردین بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

کد خبر 6087048

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند