Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@17:05:10 GMT

تکذیب شد: ابتلای شهریار فوتبال به ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۵۷۸۶

تکذیب شد: ابتلای شهریار فوتبال به ویروس کرونا

 در روزهای گذشته خبری در فضای مجازی به سرعت دست به دست می شد که البته تکذیب شد. خبری که بسیاری از ورزش دوستان را نگران کرده بود. خبر این بود شهریار فوتبال ایران، علی دایی به کرونا مبتلا شده است.

یکی از کانال های ورزشی با شیطنت ویدئویی را در فضای مجازی پخش کرده بود و شایعه ابتلای دایی به کرونا را به راه انداخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر هواداران و دوستداران این ورزشکار پرآوازه کشور را به شدت نگران کرده بود.

خوشبختانه این خبر خیلی زود تکذیب شد. اما سوال اینجاست این روزها که مردم احوال خوشی ندارند و همه نگران و مضطرب هستند؛ انتشار خبرهایی از این دست به نام شوخی و دروغ سیزده کار شایسته ای است؟ آیا می توان هر چیزی را منتشر کرد سپس به راحتی گفت این دروغ سیزده بود؟ چند وقتی است بازار خبرهای کذب در مورد صحت و سلامت ورزشکاران و هنرمندان محبوب، داغ شده است. ای کاش به جز بازدید فراوان و جنجالی بودن خبرمان کمی هم به سلامت روان جامعه اهمیت می دادیم. باشد که هرگز شاهد انتشار چنین شایعات و یا درست تر بگویم چنین دروغ هایی در جامعه نباشیم. به ویژه در مورد افرادی که برای مردم بسیار عزیز هستند.

شایعه: ماجرای ابتلای شهریار فوتبال به ویروس کرونا

پاسخ شایعه: خوشبختانه ساعاتی پس از انتشار خبر ابتلای علی دایی به کووید ۱۹، این خبر تکذیب شد. یکی از نزدیکان به علی دایی این خبر را تکذیب کرد. این فرد گفت: حال علی دایی کاملا خوب است. نگران نباشید. خبری که در فضای مجازی منتشر شده، کاملا کذب و شایعه است. گویا انتشار این خبر نوعی شوخی بوده است. شایعه سازان برای دروغ سیزده اقدام به انتشار این شایعه نموده اند!

برچسب‌ها ویروس کرونا اخبار جعلی علی دایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار جعلی علی دایی ویروس کرونا اخبار جعلی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!