Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:48:35 GMT

کشف ۳۵ راس گوسفند قاچاق در ارزوئیه

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۵۸۱۴

کشف ۳۵ راس گوسفند قاچاق در ارزوئیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حسن کریمی جانشین فرمانده انتظامی ارزوئیه گفت: سی و پنج راس گوسفند قاچاق از قاچاقچیان در این شهرستان کشف شد.

او افزود: همچنین دراین عملیات پلیس، علاوه برسی و پنج راس گوسفند، دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفرمتهم نیز درعملیات ماموران پاسگاه انتظامی دهستان دهسرد دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با اشاره به توقیف دو دستگاه وانت پیکان ومزدا حامل گوسفند در این عملیات تصریح کرد: پلیس با ورود و جابجایی هر گونه کالای قاچاق خصوصا قاچاق دام به شهروندان ارزوئیه با جدیت اقدام می کند.

جانشین فرمانده انتظامی ارزوئیه بیان داشت: به منظور پیشگیری ازسرایت بیماری‌های دامی، مردم هرگونه تردد خودرو‌های حامل احشام قاچاق و خارج از کنترل شبکه دامپزشکی را به ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان