Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@02:55:51 GMT

ضعف اصلی فوتبال ایران مدیران هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۰۶۴

ضعف اصلی فوتبال ایران مدیران هستند

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: برخلاف سال‌هایی که از عمرمان گذشته، امسال عید جدیدی را تجربه کردیم و هرگز از یاد نخواهیم برد.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی با بیان اینکه سال 98 پر از سختی و اتفاقات بد برای ایران بود گفت: سال‌ها از خدا عمر گرفتم اما شاهد چنین وضعیتی نبودم. عید جدیدی را تجربه کردیم که تابحال در زندگی خود ندیده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم به جای آنکه به فکر خریدهای نوروزی باشند، به فکر خرید لوازم ضدعفونی‌کننده بودند. برای مردم شرایط حال حاضر با گذشته تفاوت پیدا کرده است. آرزو دارم این ویروس هولناک هر چه سریعتر ریشه‌کن شود و بار دیگر شرایط به حالت عادی بازگردد.

بیانی در مورد فوتبال ایران در سال ۱۳۹۸ افزود: سالی که به پایان رسید برای فوتبال ما خوب نبود و روزهای خوبی را در فوتبال شاهد نبودیم چرا که تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی، کارش به اما و اگر کشیده شده است. در بازی‌های تیم امید هم نتایج قابل قبولی کسب نکردیم و نتوانستیم به المپیک راه پیدا کنیم درحالی‌که فرصت خوبی داشتیم چون هم بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و هم تدارک خوبی صورت گرفته بود اما اشتباهات فنی و ضعف مدیریتی، این فرصت را از ایران گرفت. در لیگ قهرمانان هم نتایج خوبی تا به امروز کسب نکرده‌ایم اگرچه با شیوع ویروس کرونا، بازی‌ها به تعویق افتاد اما عملکرد چهار تیم ایرانی در لیگ برتر خوب نبود.

وی درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ نوزدهم گفت: از شروع فصل تاکنون لیگ نوزدهم با تعطیلات زیادی روبرو شد. پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد اما مشخص نیست که آیا با شیوع ویروس کرونا، لیگ ادامه پیدا خواهد کرد یا این فصل نیمه‌کاره به پایان خواهد رسید؟ تنها دلخوشی مردم ایران تماشای فوتبال است که این اتفاق بد باعث شده تا لیگ تعطیل شود و نتوانند شاهد فوتبال باشند.

بیشتر بخوانید:

چرا فوتبالیستهای ایران دستمزد خود را کاهش نمی‌دهند؟

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد تغییر مدیران عامل سرخابی‌ها اظهار داشت: ضعف مدیریت نه تنها در سرخابی‌ها بلکه در ورزش ما باعث شده تا نتوانیم موفق باشیم. استقلال و پرسپولیس سهم بیشتری از این ضعف مدیریتی دارند و در روزهای گذشته شاهد بودیم که انصاری‌فرد و فتح‌الله‌زاده هر دو استعفا دادند زیرا می‌دانستند راه سختی در پیش دارند. این روزها مشکل اصلی فوتبال و ورزش ما ضعف مدیریت است که متأسفانه باعث شده عملکرد موفقی در ورزش نداشته باشیم. تغییرات پی‌درپی روزهای خوش را از طرفداران استقلال و پرسپولیس گرفته و آنها همیشه نگران وضعیت تیمشان هستند.

بیانی درباره تفاوت‌های استقلالِ سه دهه پیش با امروز گفت: در آن زمان بازیکنان به عشق هواداران و پیراهن، با تعصب، جان و دل بازی می‌کردند و پول تأثیر چندانی در فوتبال نداشت؛ استقلال و پرسپولیس همیشه در صدر مسابقات بودند و همه تیم‌ها از بازی‌ با آنها وحشت داشتند. این روزها شرایط فرق کرده و بازیکنان تنها به دنبال پول هستند و حتی رنگ پیراهن برایشان مهم نیست البته در آن زمان تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می‌آمد و فوتبال باشگاه‌های تهران از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار بود اما امروزه در لیگ برتر شاهدیم که هواداران زیادی به ورزشگاه نمی‌آیند زیرا آنقدر شرایط سخت شده که تماشای فوتبال برای مردم پردردسر شده است.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا افزود: امسال عید جدیدی را تجربه می‌کنیم، نمی‌توانیم به ملاقات یکدیگر برویم، همدیگر را در آغوش بگیریم و به سفر برویم. از زمانی که به یاد دارم تا امروز چنین روزها و عیدی را تجربه نکرده بودم اما از مردم می‌خواهم برای آنکه این ویروس هر چه سریعتر از کشور ما بیرون برود، نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کرده و بیشتر در منزل بمانند. مطمئناً پس از ریشه‌کن شدن این بیماری، هم به دیدار اقوام و هم به سفرهای پی‌درپی خواهیم رفت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید استقلال شاهین بیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

دنيای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد! در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.
 
از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.
 
همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود. 
 
ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد بازیکنان معروف متخلف خدمت سربازی محروم نمی‌شوند!

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان