Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا بیمارستان‌ های این کشور با بحران کمبود تجهیزات مواجه شده تا جایی که توانایی پذیرش تمامی مبتلایان را ندارند. تاریخ انتشار: 09:08 - 16 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۶۸۷

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ شیوع ویروس کرونا در آمریکا روندی به شدت صعودی به خود گرفته به گونه‌ ای که طی شبانه روز گدشته در این کشور ۱۴۸۰ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا  در این کشور به ۲۷۷ هزار و ۱۶۱ نفر رسیده و ۷ هزار و ۳۹۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌ اند.

 

 

شیوع گسترده ویروس کرونا بیمارستان‌های این کشور را با مشکلات بسیاری از جمله کمبود تجهیزات و پرسنل مواجه کرده است.

شبکه خبری سی ان ان در گزارشی به وضعیت بیمارستان‌های آمریکا پرداخته و می‌ گوید بیمارستان‌ های آمریکا در آستانه رسیدن به مرحله‌ای هستند که احتمالا باید برای درمان مبتلایان اقدام به گزینش آنها کنند.

 

 

بیشتر بخوانید:

ناامیدی مردم آمریکا از پایان بحران کرونا کرونا در جهان| کرونا نقطه امنی در جهان باقی نگذاشت

 

این شبکه ضمن اشاره به به وضعیت بحرانی بیمارستان‌ها در ایالت نیویورک، به نقل از فرماندار این ایالت می گوید که تجهیزات تنها برای ۶ روز دیگر کافی خواهد بود.

«آندرو کومو»، می‌گوید «در حال حاضر ذخیره دستگاه‌های تنفسی ما تنها برای ۶ روز دیگر کافی خواهد بود.»

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در حالی که بیماران مبتلا به ویروس کرونا به مدت ۲ یا ۳ هفته به دستگاه‌ های تنفسی و مراقبتی ویژه نیاز دارند اما با افزایش شمار مبتلایان، زمان استفاده از این دستگاه‌ ها برای بیماران به حدود ۴ روز کاهش یافته است.

مشکل دیگر بیمارستان‌ های آمریکا کمبود پرسنل کافی بوده و در حال حاضر بسیاری از عمل‌های جراحی در بیمارستان‌ های این کشور لغو شده و بخش‌ های دیگر بیمارستانی برای مداوای بیماران کرونایی اختصاص یافته اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا