Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@15:14:45 GMT

نیمار: در قرنطینه خانگی هستم اما سخت تمرین می کنم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۳۹۵

نیمار: در قرنطینه خانگی هستم اما سخت تمرین می کنم

نیمار که هم اکنون در برزیل بسر می‌برد و به خاطر شیوع کرونا، در وضعیت قرنطینه خانگی است، از آخرین اوضاع خود در مصاحبه‌ای صحبت کرده است.

وی در گفتگو با سایت فوتبال اظهار داشت: در خانه به همراه خانواده ام حضور دارم و هر روز تمرینات سختی را انجام می‌دهم. امیدوارم هر چه سریع‌تر بتوانیم از این دوره سخت عبور کنیم و به زندگی عادی بازگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او که در سال ۲۰۱۷ در ازای ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن نقل مکان کرد و گران‌ترین فوتبالیست تمام ادوار شد، افزود:از این زمان با مسئولیت پذیری استفاده می‌کنم. بسیار سخت تمرین می‌کنم. مربی شخصی من جزئیات زیادی از کار سخت و قوی را برای من آماده کرد تا زمانی که به تمرینات گروهی و مسابقات بازخواهیم گشت، از نظر جسمانی در بهترین شرایط ممکن باشم.

ستاره برزیلی که هم اکنون بحث حضور مجددش در بارسلونا مطرح است، خاطر نشا کرد:این وظیفه ما ورزشکاران است که هنگام بازگشت به مسابقات ۱۰۰ درصد آماده باشیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر فوتبال نیمار قرنطینه خانگی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد

حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس