Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:18:17 GMT

امشب هوای تهران بارانی است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۵۲۳

امشب هوای تهران بارانی است

«فریبا گودرزی» در خصوص وضعیت جوی حال حاضر کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: امروز بارش باران، رعد و برق و وزش باد در شمال شرق، شرق، شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های البرز پیش بینی می‌شود؛ همچنین در ارتفاعات شمال غرب و البرز مرکزی برف می‌بارد.

وی گفت: همچنین رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش شدید باد در آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، خراسان‌ شمالی و خراسان رضوی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اظهارات گودرزی فردا، در شرق و جنوب شرق کشور وزش شدید باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین پیش‌بینی بارش تگرگ در بخش‌هایی از گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: روز دوشنبه، سامانه‌ی جدید بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و فعالیت سامانه‌ی بارشی سه‌شنبه، در نیمه‌شمالی، مرکز و بخش‌هایی از جنوب غرب به‌ویژه زاگرس مرکزی وجود دارد.

برچسب‌ها سازمان هواشناسی كشور آذربایجان غربی دریای خزر گیلان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی كشور آذربایجان غربی دریای خزر گیلان سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی كشور آذربایجان غربی دریای خزر گیلان سازمان هواشناسی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راههای کشور از یکطرفه شدن محور هراز و جاده چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۱۱ استان کشور باران می‌بارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده انارک و حدفاصل هزارچم تا هریجان، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل کهرود تا بایجان و حدفاصل وانا تا رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های دماوند و چناران،‌ آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین‌سو و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد و جاجرود ترافیک سنگین است.

آزادراه تهران – شمال و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان تا گلشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک - ترافیک سنگین، در آزادراه قم – تهران محدوده قیصرآباد و حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • ورود سامانه بارشی به کشور از فردا؛ این استان‌ها بارانی می‌شوند
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب