Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:01:35 GMT

پیشنهاد فیفا: تعویق بازی‌های ملی خردادماه

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۶۵۴

پیشنهاد فیفا: تعویق بازی‌های ملی خردادماه

کارگروه کرونای فیفا پیشنهاد کرد کلیه مسابقات ملی فوتبال که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود به تاریخ دیگری موکول شود.

به گزارش "ورزش سه"، کارگروه کرونای فیفا پیشنهادکرد که همه بازی‌های ملی فوتبال که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود به تاریخ دیگری موکول شود. این در حالی است که فیفا پیش از این به دلیل شیوع ویروس کرونا دو رقابت بین‌المللی بزرگ یورو2020 و کوپا آمه‌ریکا را به تعویق انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کارگروه کرونا اخیرا از طرف فیفا با هدف بررسی تبعات اپیدمی کرونا تشکیل شده و اولین جلسه آن دیروز جمعه از طریق کنفرانس تلفنی برگزار شده است. این کارگروه چندین پیشنهاد به فیفا ارائه کرده که یکی از آن تعویق کلیه مسابقات بین‌المللی فوتبال  مردان و زنان بوده که طبق برنامه قرار است در ماه ژوئن برگزار شود.

 

کارگروه کرونای فیفا همچنین به این سازمان توصیه کرد که درباره نحوه برگزاری رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 با کنفدراسیونهای عضو بحث و تبادل نظر کند تا با توجه به شرایط اپیدمی کرونا برنامه جدیدی طراحی شود که سلامت اهالی فوتبال و هواداران را تامین کند.

 

بعد از پیشنهادات کارگروه کرونای فیفا، کونکاکاف اعلام  کرد که مرحله نیمه‌نهایی و فینال رقابتهای لیگ ملتهای کونکاکاف را به تعویق خواهد انداخت. در مرحله نیمه‌نهایی این رقابتها قرار بود آمریکا به مصاف هندوراس رفته و مکزیک در مقابل کاستاریکا قرار بگیرد.

 

 

از جمله دیدارهای دوستانه ملی مهمی که به نظر می‌رسد با توجه به این پیشنهاد به تاریخ دیگری موکول خواهند شد می‌توان به دیدار دوستانه تیمهای ملی اسپانیا و پرتغال، آلمان و سوئیس، و انگلیس و رومانی اشاره کرد.

 

کارگروه کرونا همچنین پیشنهاد کرد که رقابتهای جام جهانی زنان زیر 20سال که قرار بود در ماه‌های آگوست و سپتامبر در پاناما و کاستاریکا برگزار شود و همچنین جام جهانی زنان زیر 17سال که قرار بود در ماه نوامبر در هند برگزار شود به تعویق افتاده و در تاریخ دیگری برگزار شود.

 

فیفا ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیفا ویروس کرونا کارگروه کرونا تاریخ دیگری برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری از اهمیت فوتبال پایه و دوران حضور نسل طلایی استقلال در فوتبال پایه این باشگاه صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که برنامه ریزی بیشتری در این موضوع صورت بگیرد.

خسرو حیدری درباره پیشنهاداتش برای مدیریت در فوتبال پایه گفت: زمان آجرلو از من خواستند که آکادمی باشگاه استقلال را بگیرم اما قبول نکردم، با شرایطی که می‌دانستم از آکادمی و مشکلاتی که وجود داشت از ایشان قبول نکردم که مدیر آکادمی شوم، در چند سال اخیر این پیشنهاد به من داده شد، حتی آقای اولیایی به من گفتند که دبیرستان فوتبال با برنامه و هدفمند ایجاد شود که آکادمی به معنای واقعی آکادمی شود، وقتی که بودجه مشخصی نباشد مشکلات زیادی ایجاد می‌شود، واقعا حیف است که آکادمی استقلال و پرسپولیس بازیکن به فوتبال معرفی نمی‌کند.

حیدری درباره رویکرد تیم‌های فوتبال پایه ایران گفت: تیم سپاهان با بودجه مشخص روی تیم های پایه کار می‌کند، استقلال تیم پایه‌اش قهرمان می‌شود اما بازیکنانش جدا می‌شوند، پنج شش بازیکن آکادمی استقلال با بزرگسالان کار می‌کردند که ساپینتو گفت اگر بمانم آنها را به تیم اضافه می‌کنم اما آخر فصل همه آنها از تیم پایه استقلال جدا شدند و خیلی راحت رفتند، هیچکس هیچ قراردادی با آنها نبست، حتی به مدیریت وقت گفتم با آنها قرارداد ببندند اما آنها حتی برای سرمربی تیم بزرگسالان هم برنامه ای نداشتند!

حیدری درباره تیم جوانانان استقلال که ستاره های زیادی به فوتبال ایران معرفی کرد گفت: سه چهار بازیکن مطرح شدند اما تعدادی از آنها بالا نیامدند، من، مجتبی جباری،آندو و وحید طالبلو که در تیم جوانان و امید‌ها بود بازیکنانی بودیم که به سطح بالا رسیدیم، تیم ما قهرمان شد و در تمام رده‌های تیم های ملی پایه بازی کردم، اختلاف سطح تیم ما با بقیه تیم‌ها خیلی اختلاف داشت، مجتبی جباری به شکلی بازی‌ می‌کرد که به او ‌می‌گفتند کامپیوتر، یک شکلی بازی ‌می‌کرد که می‌توانم بگویم یکی از بهترین هایی بود که کنار او بازی می‌کردم!

حیدری در واکنش به اینکه در آن زمان پولی هم دریافت می‌کرده است گفت: هیچ دریافتی وجود نداشت، یادم می‌آید که قهرمان شدیم 10 هزار تومان به ما پاداش دادند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد