Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:23:44 GMT

عباس: اسرائیل مسئول سلامتی اسرای فلسطینی است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۹۳۵

عباس: اسرائیل مسئول سلامتی اسرای فلسطینی است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، مسئولیت سلامت اسرای فلسطینی برعهده رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری معا فلسطین، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سخنرانی خود از رژیم صهیونیستی خواست تا با توجه به خطر انتشار ویروس جدید کرونا، اسرای فلسطینی در بند را آزاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود، رژیم صهیونیستی مسئول سلامت اسرای فلسطینی در این شرایط است.
محمود عباس در خصوص شیوع ویروس کرونا تصریح کرد که تصمیمی مبنی بر تمدید حالت فوق‌العاده به مدت ۳۰ روز اتخاذ کرده است تا امکان مدیریت شیوع این ویروس و حمایت از بهداشت عمومی و امنیت و ثبات در این مرحله سخت وجود داشته باشد.
وی همچنین عنوان داشت، تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش می‌کند تا جای ممکن ویروس کرونا را مهار کند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از مردم خواست تا به دستورالعمل‌ها و توصیه‌های صادره از سوی دولت جهت مقابله با ویروس کرونا عمل کنند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین از فلسطینیان ساکن اردوگاه‌های آوارگان و اهالی شهر قدس اشغالی خواست تا در این شرایط دشوار و پیچیده، توصیه‌ها و نکات بهداشتی را رعایت کنند.
وی تاکید کرد: ما پیش از این درخواست آزادی اسرای فلسطینی از زندانهای اسرائیلی را مطرح کرده بودیم. اسرائیلی ها با آزادی اسرای فلسطینی از جمله زنان، کودکان و افراد مسن مخالفت کرده‌اند.
محمود عباس گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط در فلسطین تمامی تلاش خود را برای حفظ سلامت مردم انجام می‌دهند.
در حال حاضر حدود شش هزار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند که با شیوع ویروس کرونا و همچنین سیاست‌های متجاوزانه این رژیم بیشتر از قبل در معرض خطر قرار دارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان فلسطين رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است

آفتاب‌‌نیوز :

«جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی درباره ابعاد کشتار غیرنظامیان و تخریب‌ها در غزه توسط رژیم صهیونیستی در نشست پارلمان اروپا بیان داشت: «می‌توانیم بگوییم بیش از ۶۰ درصد زیرساخت فیزیکی (در نوار غزه) آسیب دیده و ۳۵ درصد آن به طور کامل از بین رفته است.»

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه امروز از مرز ۲۰۰ روز گذشته، اما این رژیم در طول این جنگ با وجود هزینه‌های هنگفت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی نتوانسته به هیچ یک از اهداف اصلی خود دست یابد و همچنان بر ادامه نسل‌کشی در غزه، پافشاری می‌کند و حاضر به پایان دادن به این جنگ فرسایشی نیست.

دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز، از افزایش شهدا به ۳۴۱۸۳ و زخمی‌ها به ۷۷۱۴۳ نفر خبر داد. به گفته او ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ جنایت جدید در غزه انجام داده که منجر به ۳۲ شهید و ۵۹ زخمی شده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یادآوری این که حملات اسرائیل به غزه تا کنون جان ۲۴۹ امدادرسان و حدود ۱۰۰ خبرنگار را نیز گرفته است تلاش‌های این رژیم برای جلوگیری از فعالیت رسانه‌های خارجی را باعث نگرانی جدی دانست.

به گزارش «خبرگزاری آناتولی» بورل با تاکید بر اینکه اسرائیل باید به امدادرسان‌های ایتالیایی اجازه امدادرسانی بدون هیچ گونه حمله‌ای به آن‌ها را بدهد گفت: «ما باید بار دیگر تکرار کنیم اسرائیل باید قونین بین‌المللی را رعایت و احکام دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا کرده و حفاظت از همه غیرنظامیان را تضمین کند.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله به شهر رفح، جایی که در آن حدود ۳.۱ میلیون آواره بدون سرپناه به سر می‌برند هشدار داد که این حمله به تبعات فاجعه‌باری منجر خواهد شد.

بورل اضافه کرد: «این ضروری است که اسرائیل به قطعنامه الزام آور ۲۷۲۸ که توسط شورای امنیت سازمان ملل تصویب و خواستار دسترسی بشردوستانه تمام و کمال به نوار غزه شده پایبند باشد.»

جنگنده‌های اسرائیلی بامداد امروز در حملاتی سازماندهی شده مناطق مرکزی نوار غزه و شهر رفح را که هر روز به آغاز عملیات زمینی تهدید می‌شود، بمباران کردند و موجب افزایش شمار شهدا و مجروحان شدند. 

این در حالی است که همچنان جنایات رژیم اشغالگر از هر منطقه‌ای که عقب‌نشینی کرده، در حال افشاست. تل‌آویو با وجود هزینه‌های چند ده میلیارد دلاری، تجربه فروپاشی اقتصادی، تلفات چشمگیر نظامیان، افزایش موج خودکشی و مهاجرت معکوس حاضر به پایان دادن به این جنگ فرسایشی که تاکنون به هیچ یک از اهداف اعلامی‌اش دست نیافته، نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین