Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:51:23 GMT

توزیع روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک در داروخانه‌های کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۱۸۱

توزیع روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک در داروخانه‌های کرمانشاه

حسین رضا پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی ایام نوروز روزانه ۱۰ بازرسی از سطح داروخانه‌های استان به عمل آمد و تخلف جدیدی مشاهده نشد.

وی افزود: در این ایام ۳۶ داروخانه شبانه روزی و به همین تعداد داروخانه روزانه فعال بودند.

مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تمام تخلفات داروخانه‌ها محدود به موارد مشاهده شده در سال گذشته بود که در اواخر اسفند ماه با طرح در کمیسیون، با متخلفین برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول عنوان کرد: البته این داروخانه‌ها بیشتر مرتکب سهل انگاری شده بودند و از هر شرکتی محلول‌های ضدعفونی را خریداری می‌کردند در حالی که درصد خالص الکل در محلول‌های عرضه شده توسط شرکتهای غیرمجاز رعایت نشده بود.

رضاپور ادامه داد: در حال حاضر داروخانه‌ها نسبت به عرضه ژل های بهداشتی و محلول‌های ضدعفونی اقدام می‌کنند و حتی استان‌های همجوار را طی چندین مرحله پوشش داده‌اند.

وی افزود: همچنین از اوایل سال جدید روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک میان داروخانه‌های شبانه روزی استان توزیع شده که در سطح شهرستان کرمانشاه روزانه یک هزار عدد ماسک بین هفت داروخانه توزیع شد و با توجه به راه اندازی ۲ کارخانه دیگر شرایط توزیع ماسک در داروخانه‌ها بهتر خواهد شد.

مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دستکش‌های نایلونی تنها منحصراً در داروخانه‌ها توزیع نمی شده بلکه در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها نیز عرضه می‌شود و طی روزهای آینده با وجود فعالیت ۲۲ کارخانه تولید آنها افزایش خواهد یافت.

این مسئول عنوان کرد: بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و با داروخانه‌هایی که قوانین را رعایت نکنند، شدیدتر از قبل برخورد می‌شود.

کد خبر 4891554

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ماسک طبی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب شهرکرد طرح غربالگری گرگان روز طبیعت سال جهش تولید بارش باران ضدعفونی داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید