Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حبیب اله بلوریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون ۷۰۰ لیتر ماده ضدعفونی سطوح و هزار و ۲۰ عدد ماسک در بین آنان توزیع شده ولی با توجه به تعداد معلولان، این میزان کافی نیست.

وی با بیان اینکه مواد ضدعفونی کم است و به سختی فراهم می شود گفت: به علت محدودیت‌های جسمی و ضعف بنیه اقتصادی این قشر، تهیه این لوازم برای آنان مقدور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوریان با قدردانی از زحمات مسوولان افزود: در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار اقلام بهداشتی توزیع می شود که نیاز است برای معلولان ورزشکار هم بسته‌های بهداشتی توزیع شود.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان شیروان گفت: همچنین معلولان برای تهیه و خرید لوازم بهداشتی نظیر گاز استریل و پماد زخم بستر باید به داروخانه ها مراجعه کنند که احتمال ابتلا به ویروس کرونا این قشر را افزایش می‌دهد.

بلوریان با اشاره به نبود دستکش برای این قشر از جامعه گفت: توصیه می شود معلولان که هم اکنون در قرنطینه خانگی هستند،  گروه های جهادی اقدام به خرید مایحتاج زندگی آنان کنند.

مجموع معلولان زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان شیروان سه هزار و ۷۰۲ نفر است که از این تعداد ۴۷۱ نفر دچار اختلالات بینایی، ۱۹ نفر صوت و گفتار، ۹۰۵ نفر ذهنی، ۴۲۶ نفر شنوایی، یکهزار و ۴۷۰ نفر معلولان ذهنی و جسمی و ۵۱۱ نفر دچار اختلالات روانی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شیروان معلولان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیروان معلولان بهداشت و سلامت ویروس کرونا شیروان معلولان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس