Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:55:01 GMT

ندوشن؛ شهر بدون کرونا/همبستگی مردم کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۳۹۴

ندوشن؛ شهر بدون کرونا/همبستگی مردم کرونا را شکست داد

به گزارش خبرنگار مهر، ویروس کرونا این روزها در تمام مناطق استان یزد جولان می‌دهد و حتی بسیاری از روستاها را نیز درگیر کرده است.

آمار مبتلایان به این ویروس در حالی در استان یزد از مرز هزار و ۲۰۰ نفر گذشته که یکی از مهمترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای این استان، به عنوان شهر بدون کرونا شناخته شده و خوشبختانه تاکنون هیچ‌یک از اهالی آن مبتلا نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ندوشن از توابع شهرستان میبد در استان یزد، در روزهای مبارزه با کرونا با یک همبستگی مثال‌زدنی و فعالیت و همکاری همه فرهیختگان و فعالان اجتماعی توانستند نسبت به همه کشور، پیشتاز در قرنطینه شهر و دیار خود باشند و کرونا را شکست دهند.

مردم این دیار کویری از همان ابتدای شیوع کرونا در یزد با حضور در خانه‌های خود و تردد کمتر در سطح شهر و رعایت همه نکاتی که توسط کادر بهداشت و درمان استان مطرح می‌شد، موفق شدند زنجیره شیوع این ویروس را قطع کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در این زمینه به مهر گفت: تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در شهر ندوشن گزارش نشده است.

محمود نوری شادکام ضمن قدردانی از مردم این دیار تاکید کرد: اگر همه مردم توصیه‌های پزشکان را جدی می‌گرفتند، میزان شیوع در استان به طور قطع کاهش می‌یافت.

وی تاکید کرد: اکنون نیز اگر مردم توصیه‌ها را جدی نگیرند، با موج جدیدی از شیوع مواجه خواهیم بود و آنگاه می‌توان گفت که فاجعه‌ای در راه خواهد بود.

بر اساس سرشماری سال ۹۵، جمعیت شهر ندوشن بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ نفر است و بالغ بر ۷۹۰ خانوار در این شهر زندگی می‌کنند.

کد خبر 4891584

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ویروس کرونا ندوشن ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب شهرکرد طرح غربالگری گرگان روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه