Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توئیتر اقدام به حذف ۲۰ هزار حساب جعلی وابسته به دولت های چند کشور شامل عربستان، مصر و صربستان در این شبکه اجتماعی به علت نقض قوانین خود کرد.

به گزارش ایسنا، بر طبق گزارش روزنامه گاردین، چندین حساب مرتبط با دولتهای هندوراس و اندونزی نیز توسط توئیتر حذف شدند. شرکت توئیتر اعلام کرده پستهایی که از سوی دولتهای این پنج کشور منتشر شده "تلاشی برای تضعیف روند گفتگوی عمومی و علنی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
یوئل راث، رئیس واحد یکپارچگی سایت توئیتر به گاردین عنوان کرد، حذف این اکانتها نشان دهنده تلاشهای شرکت توئیتر برای شناسایی و بررسی عملیاتهای اطلاع رسانی تحت حمایت دولتها است.
گزارش شده که در اقدام مذکور توئیتر، تعداد ۸۵۵۸ حساب مرتبط با حزب مترقی صربستان متعلق به آلکساندر ووچیچ، رئیس جمهور این کشور نیز حذف شده‌اند. این حسابها اقدام به اشاعه اخبار مثبت درباره دولت ووچیچ و حمله به مخالفان سیاسی وی می کردند.
به نوشته گاردین، شرکت توئیتر همچنین اقدام به حذف تعداد ۵۳۵۰ حساب مرتبط با حکومت پادشاهی عربستان که از محل خود کشور عربستان و همچنین مصر و امارات فعالیت داشتند، کرده است.
این اکانتها اقدام به تبلیغ و گسترش پیامهایی در ستایش رهبران عربستان می کردند.
در ادامه توئیتر همچنین ۲۵۴۱ حساب مرتبط با روزنامه الفجر  که حامی دولت ریاض بوده و پستهای انتقادی علیه ایران، قطر و ترکیه منتشر می ساخت را حذف کرده است.

توئیتر در بیانیه‌ای نوشت: این دست رفتارها نقض سیاستها و قوانین ما هستند و یک تلاش هدفمند برای تضعیف روند گفتگوی عمومی محسوب می شوند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توييتر حساب مرتبط شرکت توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش مشرق، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل