Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) شهرداری تهران طی اطلاعیه ای برای تنویر افکار عموم، جزئیاتی از شرایط انجام امورات و احکام شرعی این متوفیان را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

پس از مشاهده اولین متوفیان مبتلا به بیماری کرونا، سازمان بهشت زهرای(س) شهرداری تهران با استعلام از مراجع ذیربط سریعا نسبت به تجهیز امکانات و منابع انسانی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله با ارتباطات و مشاوره با دفتر مقام معظم رهبری و مراجع تقلید پس از تعیین ترتیبات شرعی لازم و رعایت کلیه موارد بهداشتی ضروری با اتکا به خداوند و خودگذشتگی و تلاش فراوان پرسنل خدوم این سازمان، نسبت به انجام این واجب کفایی اقدام کرد؛ به گونه ای که شاهد بودیم بحمدالله هیچ گونه خللی در رسیدگی به اموات مسلمین رخ نداده است و بارها جمع کثیری از مسئولین بلند پایه لشگری و کشوری از زحمات و تلاشهای رخ داده تشکر کرده اند.

این در حالی است که بسیاری از کشورهای پیشرفته و طراز اول جهان در حالیکه هیچیک از ملاحظات ایران اسلامی را هم ندارند در مدیریت اجساد دچار ناتوانی و بحران شدید شده اند.
گفتنی است آنچه امروز برای کلیه مراحل تدفین متوفیان انجام می شود منطبق با فتاوای مقام معظم رهبری و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و نظرات کارشناسی متخصصان بهداشتی و درمانی کشور به عنوان بالاترین مراجع تصمیم گیری در این خصوص  بوده و خواهد بود.

لذا پس از این نیز شهرداری تهران یقینا با تکریم و تعظیم کامل خانواده های داغدار و  شئونات آنان همراه با اجرای کامل ضوابط بهداشتی و رعایت کلیه امورات شرعی کمافی‌السابق با قوت تا پایان بحران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

امید است مردم عزیز پرسنل تلاشگر و گمنام سازمان بهشت زهرا را از دعای خیر خود فراموش نکنند.

کد خبر 4891562

منبع: مهر

کلیدواژه: بهشت زهرا س قربانیان کرونا تدفین ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل دستگیری سارق پلیس راهور سازمان هواشناسی روز طبیعت شهر تهران سیدابراهیم رئیسی فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری به ادعای «قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار»

به گزارش ایسنا، شهرداری منطقه ۱۳ در این‌باره اعلام کرد:‌ « با توجه به انتشار مطالبی با عنوان ساخت و ساز و قطع درختان در سرخه حصار به اطلاع می رساند که با توجه به حمله آفت سوسک پوست‌خوار کاج از سال‌ها پیش به درختان بوستان‌های جنگلی شهر تهران بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مجوز حذف درختان خشک و آفت زده برای جلوگیری از گسترش آفت به درختان سالم صادر شده و این اقدام با توجه به مجوز سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، به شماره ۱۴۰۲/۶۷/۴۸۷۲ انجام و بر اساس تبصره ۲ ماده ۴ قانون حفاظت، حکم حذف درختان آفت‌زده سوزنی برگ بوستان سرخه حصار صادر شده که موارد مذکور با درختان پهن برگ جایگزین می‌شوند.»

در ادامه توضیحات شهرداری آمده است: « ضمنا، هماهنگی اقدامات انتخاب پیمانکار و حذف درختان آفت زده توسط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری انجام و اقدامات لازم در این فرآیندها با نظارت های لازم اجرایی شده است.»

شهرداری در پایان نیز آورده است:‌« علامت گذاری های انجام شده بر روی درختان نیز بر اساس بررسی ها فنی درختان درگیر این آفت انجام و اطلاع رسانی های لازم قبل و حین اقدام به حذف درختان خشک از طریق رسانه ملی و سایر رسانه ها انجام و منتشر شده است. ضمنا پس از پاکسازی محل، عملیات  اجرای شبکه آبیاری تحت فشار و کاشت گونه های مناسب با شرایط محیطی در نقاط مورد نیاز بوستان سرخه حصار نیز اجرایی شده و مراحل تکمیلی آن ادامه دارد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • چرا شهرداری تهران درختان پارک جنگلی سرخه حصار را قطع کرد؟
  • واکنش شهرداری به ادعای «قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار»
  • تا ۵۰ سال آینده مشکلی برای دفن در باغ رضوان نداریم/ ‏احیای قبور ۳۰ ساله
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد