Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «بهمن روشنی» روز شنبه به ایرنا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه ارایه خدمات درمانی و تشخیصی در مراکز منتخب دانشگاه آغاز شده و در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با اختصاص بیمارستان‌های گلستان و فارابی و محمد کرمانشاهی و سایر بیمارستان‌ها در شهرستان‌های استان به درمان بیماران کرونایی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در این مراکز حضور یافته و با از خودگذشتگی و ایثار به درمان بیماران می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: راه‌اندازی مرکز بیماران حاد تنفسی (بیمارستان نسیم) در بیمارستان امام رضا (ع) با تعداد ۱۲ تخت مراقبت ویژه تنفسی و همچنین اضافه شدن هفت تخت ویژه تنفس در بیمارستان فارابی از اقدامات انجام شده در هفت روز اخیر بوده است.

روشنی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکنون بیش از ۵۰۰ تخت بستری و ویژه در استان به درمان بیماران کرونا اختصاص داده شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: با شناسایی ۲۳ بیمار جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به ۲۶۸ نفر افزایش یافت که متاسفانه از این تعداد، ۳۰ نفر فوت شدند.

دکتر «محمدابراهیم شکیبا» به ایرنا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز هزار و ۲۸۹ نفر بستری شدند که از این تعداد هزار و ۱۲۴ نفر ترخیص شده و ۱۳۵ نفر نیز اکنون در بیمارستان های استان بستری می باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پرستار پزشک تنفس دانشگاه علوم پزشکی فوت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عباس عرب در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال اعلام چند فقره سرقت در یکی از بیمارستان های شهر سمنان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 13 گلستان قرار گرفت و آنها با توجه به اظهارات شکات و مستندات موجود تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی و استفاده از شیوه های هوشمند و نوین کشف جرم توانستند هویت سارق را شناسایی کنند، افزود: سارق که یکی از کارکنان خدماتی بیمارستان بود که با هماهنگی لازم با مرجع قضایی و حراست بیمارستان هنگام حضور در شیفت کاری دستگیر شد .

سرهنگ عرب با بیان اینکه سارق با سرقت کارت های بانکی بیماران و کادر درمان بیمارستان مقادیری پول را از حساب آنها به حساب چند خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر انتقال داده بود ، تصریح کرد : در بازرسی پلیس از منزل متهم تعداد زیادی کارت بانکی و مدارک هویتی کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات برای وقوع سرقت های احتمالی دیگر توسط این متهم همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: دستگیری این متهم رضایت و خرسندی رئیس و کادر درمانی آن بیمارستان از عملکرد پلیس را بدنبال داشت.

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود