Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@20:26:19 GMT

بالغ بر 105 هزار و 15 مورد اماکن عمومی بازدید شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۷۴۰

بالغ بر 105 هزار و 15 مورد اماکن عمومی بازدید شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از انجام بیش از ۱۰۵۱۵ مورد بازدید اماکن عمومی، توسط اکیپ بازرسان بهداشت محیط استان، طی ۱۳ روز آغازین سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفتگویی با اشاره به اقدامات انجام شده حوزه بهداشت در راستای مقابله با کرونا، از انجام بیش از ۱۰۵۱۵ مورد بازدید اماکن عمومی در سطح گیلان توسط اکیپ بازرسان بهداشت محیط استان خبر داد و تصریح کرد: در طی ۱۳ روز نخست سال، ۴۰ هزار و ۱۲۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مراکز غذایی، توسط بازرسان بهداشت محیط مراکز بهداشت استان به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد موارد بازدید و آموزش در خصوص پیشگیری از انتقال بیماری های تنفسی، ۱۲۸۱۶ مورد بوده است. وی افزود: ۴۵۶۲۶ مورد پروتکل گندزدایی نیز در تعطیلات نوروز توسط کارشناسان این حوزه انجام شده است، در این زمینه چهل و نه هزارو ۵۱۹ مورد نصب راهنمای نحوه شستن دست ها نیز در اماکن عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشت استان گیلان صورت گرفت.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پلمب ۱۷۴۳ مکان طی ۱۳ روز ابتدای سال، اذعان کرد: در طی این مدت، نسبت به گندزدایی تعداد ۱۷۲۳ مورد آمبولانس نیز اقدام شد.

دکتر مهرابیان در پایان با ارایه توضیحاتی در خصوص عملکرد تیم سلامت، از غربالگری ۷۳۱۳ مورد مادر باردار در سامانه سیب، خبر داد و بیان کرد: از ۱۰۸ مادر باردار مشکوک به کرونا، تعداد ۵۴ تن به صورت سرپایی درمان شده و تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند و ۵۴ نفر نیز با بستری شدن، پس از دریافت خدمات درمانی، بهبود یافتند. از کل موارد فوق ۱۲ مورد ابتلای قطعی به کووید ۱۹، گزارش شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت محیط اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) در نخستین نشست اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور که به میزبانی وزارت کشور برگزار شد، با ارائه گزارش به رئیس جمهور در خصوص میزان خسارت وارد شده در حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت گفت: طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط بنیاد مسکن استان با همکاری دهیاری در حادثه آتش سوزی این روستا ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شده و نیاز به بازسازی دارد و نقشه برداری واحد‌های آسیب دیده از حریق از امروز آغاز شده است.

او با ابراز خرسندی از دستور وزیر کشور در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت و حمایت دولت از آنها افزود: یکی از مهمترین مباحث پیگیری موضوع پوشش بیمه‌ای بود که ارزیابی‌ها انجام و کار تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه نیز اتمام یافت تا پرداخت خسارت انجام شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: در این راستا، ۱۱۸ واحد پوشش بیمه‌ای داشتند و تعدادی از خانوار‌ها نیز بیمه نبودند، لذا ارزیابی‌های نهایی از سوی متولیان بیمه ار منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم (ع) شفت انجام شده و به زودی روند پرداخت آغاز می‌شود.

عباسی همچنین با بیان اینکه خودروی آتش‌نشانی در امام زاده ابراهیم شفت مستقر بوده است، گفت: با هماهنگی استانداری گیلان در ۲ و نیم سال گذشته همواره با توجه به گردشگرپذیر بودن امامزاده ابراهیم (ع) شفت، یک دستگاه ماشین آتش نشانی در آنجا مستقر بوده است.

او با اشاره به مشکلات پیش آمده درباره عدم استفاده از خدمات اطفای حریق افزود: برای جبران عدم تکرار چنین حوادثی، مقرر شد در جذب نیرو برای آتش نشانی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت برای انجام خدمات این بخش، اقدامات لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نگران فراگیری تک فرزندی هستیم/ دیابت و فشار خون؛ تهدیدی برای گیلان
  • قانون حمایت از خانواده و جوانی در محیط زیست گیلان اجرا می‌شود
  • ارسال پیامک تذکر حجاب به ۳۲۱ سرنشین خودرو
  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان