Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:21:23 GMT

۵۰ هزار ماسک در کرمان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۹۱۳

۵۰ هزار ماسک در کرمان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همگام با سایر دستگاه‌ها و اقشار به صورت جهادی در راستای کمک به کنترل ویروس کرونا فعالیت می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در زمینه تولید و توزیع ماسک، ضد عفونی کردن معابر و توزیع بسته‌های غذایی فعال است از جمله می‌توان به کانون فرهنگی و هنری جامع‌المهدی مسجد حضرت ابوالفضل کرمان که هشت هزار ماسک تولید و در بین مردم توزیع کرده اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرجی تصریح کرد: از جمله کانون‌های فعال دیگر می‌توان به کانون فرهنگی و هنری حضرت ولی عصر قاسم‌آباد رفسنجان اشاره کرد که با همکاری موکب خاتم‌الانبیاء و داشتن ۱۵ چرخ خیاطی و ۳۰ نیروی فعال اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۳۰ هزار ماسک کرده که در قالب سه کارگاه تولید و توزیع در مناطق روستایی به فعالیت مشغول است.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار ماسک توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به صورت خودجوش و مردمی تهیه و توزیع کرده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان اظهار داشت: از محل کمک‌های مردمی که در کانون‌های فرهنگی و هنری سیدالشهدا، امام حسین و والفجر مبلغ ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در راستای تهیه و توزیع سبد غذایی برای ۴۴۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده بیماری کرونا اختصاص یافته است.

گرجی گفت: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه شهرک صنعتی روزانه ۵۰۰ لیتر محلول را تهیه کردند و اقدام به ضدعفونی کردن محله‌ها کرده همچنین این مجموعه تعداد شش هزار و ۵۰۰ عدد قرص نان برای مناطق سیل زده خریداری و بسته بندی کرده است.

وی به فعالیت دیگر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کرمان اشاره کرد و افزود: این کانون به صورت جهادی اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در بین افراد محله‌های کمتر برخوردار کرده ضمن این که این مجموعه همواره در کنار اقشار مختلف مردم قرار داده و در این راستا از همه ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.

کد خبر 4891619

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون مساجد ماسک طبی ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری شهرکرد گرگان روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کانون فرهنگی تهیه و توزیع هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان کرمان با اشاره آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در بارش‌های اخیر گفت: براساس رصد نقشه‌های ماهواره‌ای هشت درصد از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده است.

مجتبی نیک‌ طبع افزود:این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن جذب آب به‌ صورت یک اسفنج است که نه‌ تنها موجب تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک ‌سال می‌شود بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند.

وی بیان کرد تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت از طریق آورده سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سال هاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته می شود.

در بارش‌های اخیرهشت درصداز وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم