Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@16:42:03 GMT

زنجانی‌های مهربان، مددجویان را فراموش نکرده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۷۹۴۹

زنجانی‌های مهربان، مددجویان را فراموش نکرده‌اند

ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان، گفت: مشارکت‌های مردمی همواره در رفع مشکلات مددجویان نقش به‌سزایی داشته است.

محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اقدامات خیرین در مواجهه با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و جامعه هدف بهزیستی و شیوع ویروس کرونا، اقلام بهداشتی به ارزش ۳۱ میلیون تومان، با همت خیرین در سطح استان از طریق حسینیه اعظم، موسسه خیریه امام جعفر صادق (ع) و موسسه کلبه مهربانی در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌طور کلی خیرین زنجانی نیز همگام با مردم و دولت برای پیشگیری از ویروس کرونا اقدامات مناسبی انجام داده و به ارزش بیش از ۱۳۶ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان ابهر شاهد واریز مبلغ ۳۰ میلیون تومان از سوی خیرین به حساب مددجویان بوده‌ایم. همچنین پک مواد شوینده، ضدعفونی کننده، ماسک، لوازم بهداشتی و مواد غذایی نیز به ارزش ۱۷ میلیون تومان در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

محمدی‌قیداری گفت: در شهرستان‌های خدابنده و خرم‌دره نیز شاهد یاری رساندن خیرین به مددجویان بوده‌ایم. همچنین با توجه به اینکه در همه مراکز بهزیستی توزیع نذورات ممنوع است، از مردم خیر زنجان درخواست می‌کنیم که تا بهبود شرایط نذورات خود را در قالب وسایل بهداشتی یا کمک‌های نقدی به این مجموعه اهدا کنند.

این مسئول اظهار کرد: مشارکت‌های مردمی همواره در رفع مشکلات مددجویان و معلولان نقش به‌سزایی داشته و همه نذورات نقدی و غیرنقدی اهدایی از جانب خیرین، بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست زنجانی که تمایل به انجام کارهای خیرخواهانه دارند، می‌توانند از طریق شماره حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ نزد بانک توسعه تعاون برای پرداخت کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان بهزيستي میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه گفت:نبود زیر ساخت‌های لازم در روستا‌ها موجب شده است که ۵هزار نفر در حاشیه تبریز زندگی کنند که با انواع مشکلات روبرو هستند.

اسکندری گفت:برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ماندگاری آنها در روستا‌ها استانداری آذربایجان شرقی آماده هست تا طرح‌های درآمدزایی که در قالب معیشت مردم، اقتصاد، توانمندی روستاییان باشد با تسهیلات ارزان در اختیار دهیاران قرار دهد. 

وی گفت:توجه به ظرفیت‌های روستا‌ها از اولویت دهیاران است و لازم است در استان دهیاران با توجه به ظرفیت‌های روستای خود اقدام به ایجاد طرح روستا و اقتصاد روستا کنند.

ابراهیمی بخشدار بخش مهربان گفت:جهت ایجاد امنیت در روستا‌های بخش مهربان در عرض یکسال در ۸نقطه حساس روستایی دوربین‌های امنیتی نصب شده است که با ایجاد آن ما شاهد امنیت در روستا‌ها هستیم.

وی گفت:یکی از اولویت‌های بخش مهربان جذب سرمایه گذار است که در بخش مهربان در عرض ۲سال نزدیک به ۱۳۰هزار میلیارد تومان به صورت خودیاری و خیرین در بخش‌های مختلف از جمله بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی مهربان، احداث مدارس در شهر مهربان و روستا‌های الان و قیصریه، پل سازی، سیل بند، رفاهی و خدماتی و بهداشت و درمان روستایی جذب شده است که در نوع خود بی نظیر است.

دیگر خبرها

  • قسمت اول برنامه مهربان
  • قسمت اول «مهربان» امشب ساعت ۱۹ از خبرگزاری مهر منتشر می‌شود.
  • تصاویری که نباید فراموش کنیم!
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • ملاصدرا و محبت کردن
  • داوید دخیا و سیوهایی که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم / فیلم
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد