Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی درجلسه مسئولان قضایی در ستاد دادگستری با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مواعد قانونی در مدت شیوع ویروس کرونا محفوظ خواهد ماند و شهروندان گرانقدر جهت انجام امور قضایی و پیگیری‌های حقوقی خود نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به شرایط کنونی در زمینه مواجهه با ویروس کرونا ادامه داد: تدابیر لازم در مجموعه قضایی خراسان رضوی در این زمینه و بر اساس اسناد و دستورات بالا دستی اندیشیده شده و به تمام ارکان و اجزاء دستگاه قضایی خراسان رضوی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکرات لازم داده شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا بازگشت به شرایط پیشین، گفت: نکته مهمی که در این زمینه باید به آن توجه کرد این است که ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی نباید خللی در روند امور به ویژه مسائل ضروری مردم به وجود آید.

صادقی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات قضات و کار کنان مجموعه قضایی استان در سال ۱۳۹۸ افزود: فرمایشات الهام بخش مقام معظم رهبری و تعیین امسال به عنوان سال جهش تولید به عنوان نقشه راه مسئولان می‌تواند فرصت مناسبی برای ارتقاء توانایی‌ها و پیشرفت ایران اسلامی باشد و دستگاه قضایی نیز متناسب با شرایط زمانی با تمام توانایی در راستای تحقق این منویات گام بر خواهد داشت.

او  ادامه داد: بحمدالله با هدف خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم بزرگوار، تلاش مضاعفی در زمینه اجرای دقیق بخشنامه‌های صادره از ناحیه ستاد و ریاست قوه قضاییه در سال ۹۸ صورت پذیرفت و انشاالله این روند امسال نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام//ف. ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی امور قضایی ویروس کرونا مقام معظم رهبری پروتکل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در همایش علمی تخصصی کاهش حوادث در شبکه برق منطقه سبزوار گفت: برای رفع ناترازی مصرف برق و کاهش خاموشی‌ها در بخش کشاورزی نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در خراسان رضوی به عنوان نخستین استان کشور آغاز شد .

خدابنده افزود: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو این مصوبه ابلاغ شد و همه مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب پنل خورشیدی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.


وی گفت :‌برای امسال و در مرحله نخست هزار پنل خورشیدی در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز و استقبال کشاورزان این میزان افزایش خواهد یافت و ۳۵ شرکت پیمانکاری آماده نصب این پنل‌ها هستند .

 خدابنده افزود:  با هماهنگی با استانداری و دیگر مراجع برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان اقداماتی را انجام شده است  تا روند اجرای کار تسریع شود.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند