Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@13:37:52 GMT

عزای عمومی در چین برای جانباختگان کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۴۴۷

محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (شنبه) در صفحه توئیترش با اشاره به اعلام عزای عمومی در چین برای کسانی که بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند، نوشت: «امروز به احترام قربانیان کرونا در چین عزای ملی اعلام شده است. به تمام خانواده های قربانیان به ویژه به هموطنانی که عزیزان خود را بر اثر ابتلای این ویروس از دست داده اند، تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اخبار بین الملل - ‌سفیر ایران با ذکر این نکته که «امروز بیش از یک میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا هستند،» تصریح کرد: « غلبه بر کرونا نیازمند همکاری جهانی است.»

مردم چین رأس ساعت ۱۰ صبح به وقت پکن برای عزاداری و ادای احترام به قربانیان ویروس کرونا در کشورشان، سه دقیقه سکوت کردند.

«کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت دیروز (جمعه) اعلام کرد تعداد کل مبتلایان شناسایی شده به ۵۳ هزار مورد قطعی رسیده است.

جهانپور همچنین از بهبودی ۱۷۹۳۵ نفر از مبتلایان خبر داد و افزود: ۴۰۳۵ نفر وضعیت شان بحرانی است و در کل کشور در بخش‌های ویژه مراقبت می شوند.

گفتنی است از زمان شیوع این ویروس در ایران تاکنون ۳۲۹۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشته اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت ایران جمهوری اسلامی ایران چین وزارت بهداشت کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در کلاهبرداری پیامکی، پیامک‌ها یا دارای لینک هستند تا افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت و از این طریق تمام اطلاعات بانکی قربانیان را سرقت کنند یا اینکه محتوای پیامک به گونه‌ای اعتمادسازی می‌کند تا فرد به خودپرداز رجوع کرده و یا از طریق تلفن همراه خود، مبالغی را به منظور دریافت جایزه بپردازد.­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سرهنگ منصوری، معاون فنی پلیس فتا می‌گوید: وقتی قربانیان به سایت یا لینک‌های جعلی هدایت می‌شوند، از فرد درخواست می‌شود تا یک برنامه موبایلی را نصب کند، وقتی این بدافزار نصب می‌شود دسترسی‌های غیر مجاز به پیامک، اینترنت و سایر دسترسی‌ها برای کلاهبردار فراهم می‌شود و با سرشماره مالباخته به مخاطبان وی پیام می‌دهد، همچنین می‌تواند رمز‌های پویای بانکی را خوانده و برداشت‌های خود را انجام دهد.

­

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت