Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@09:16:12 GMT

قدبلندترین والیبالیست جهان در ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۴۸۹

قدبلندترین والیبالیست جهان در ایران

 

به گزارش تابناک به نقل از سایت Onset، مرتضی مهرزاد در حال حاضر سومین مرد بلندقامت جهان است که ورزش نیز می کند. او با اختلال هورمون رشد روبرو بود و باعث شد قد او رشد فزاینده ای داشته باشد، طوری که در ۱۶ سالگی نزدیک به دو متر قد داشت و شرایط او یک شرایط خیلی نادری بود که مهرزاد با آن روبرو شده بود و همین امر و بیماری باعث شد او در ورزش والیبال نشسته بازی کند و نتواند در والیبال عادی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود همه اینها و سختی ها، مهرزاد در سال ۲۰۱۱ به تیم ملی والیبال نشسته ایران دعوت شد. آشنایی مربیان والیبال نشسته ایران با او از طریق یک برنامه تلویزیونی بود. مهرزاد توانست همراه ایران مدال طلای والیبال نشسته پارالمپیک را بدست بیاورد.

درخشش مهرزاد برابر مصر در نیمه نهایی و بوسنی در فینال پارالمپیک چشمگیر بود. در واقع از همان مراسم افتتاحیه پارالمپیک ریو حضور او متمایز از دیگران بود و در زمان بازی هر گاه توپ به مهرزاد می رسید تماشاگران زیادی هیجان زده می شدند چون با قد بلند او عملا تیم حریف قادر به مهار آبشارهای مهرزاد نخواهد بود. در دیدار فینال مهرزاد ۲۸ امتیاز کسب کرد تا چهره برتر زمین مسابقه لقب گیرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه ایران کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است

دریافت 90 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: فوتبال ایران در آینده ای نزدیک با مشکل مهاجم روبرو خواهد بود.

کد خبر 6092575

دیگر خبرها

  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌