Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانى؛ قاسم نوده‌فراهانى در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با تکذیب زمان آغاز به کار واحدهاى صنفى و ساعت کارى آن‌ها که روز گذشته در برخى کانال‌هاى مجازى منتشر شده بود، اظهار کرد: این اطلاعیه از نظر ما رد است و به کل آن را تکذیب مى‌کنیم؛ فایل منتشر شده که در آن ساعت کارى واحدهاى صنفى مشخص شده هیچ ارتباطی با اتاق اصناف نداشته و به صورت خودسرانه توسط برخى افراد منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانى با بیان اینکه تمام مشاغل غیرضرورى تا ٢٣فروردین ماه تعطیل است، گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، فقط اصناف مرتبط با مواد غذایى خانوار باید فعال باشد و مابقى مشاغل موظف‌اند تا ٢٣فروردین تعطیل باشد که البته درمورد نحوه شروع و ساعت کارى فعالیت آن‌ها تصمیم‌گیرى خواهد شد.

رییس اتاق اصناف تهران بیان کرد: نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی بر عهده اتاق اصناف است و مردم هرگونه تخلفى را مشاهده کردند مى‌توانند به سامانه ١٢٤ مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ساعت کاری واحدهای صنفی رییس اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است