Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای سیاست گذاری موسسه رهروان آرامش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزایش حس مسوولیت اجتماعی در زمان های حساس را یکی از وظایف سازمان ها ‌و نهادهای تاثیرگذار دانست و افزود: با افزایش حس مسوولیت اجتماعی می توان با یاری مردم برابر بحران ها ایستادگی کرد و به نتیجه دلخواه دست یافت.
 علی حسینی اظهار داشت: پویش های مردمی یکی از راه های افزایش حس مسوولیت اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پویش ها اقشار مختلف مردم با نگاه ها و سلیقه های مختلف در یک دسته بندی قرار می گیرند و برای یک هدف مشترک تلاش می کنند تا هدف خود را واقعیت ببخشند.
رییس شورای سیاست گذاری موسسه مردم نهاد رما (رهروان مسیر آرامش) گفت: از همان روزهای اول که اعلام شد کرونا شیوع پیدا کرده ما به فکر اقدامات مختلفی بودیم که ده ها مورد آن را با همکاری مردم به سرانجام رساندیم و حالا نوبت به پویش «برای مبارزه با کرونا چه کردم؟ » رسیده که یکی از مهم ترین این اقدامات است.
حسینی  این پویش را حاصل عقل جمعی روانشناسان و متخصصین موسسه رما و برخی از مشاوران در خارج از موسسه دانست و گفت: این آمادگی را داریم که در این پویش همکاران جدیدی هم داشته باشیم و هر ارگان دولتی، غیردولتی، مردمی و ... که علاقه مند به این اقدام است می تواند ما را یاری کند.
این کارشناس روانشناسی در ادامه گفت: در این پویش از هر قشری دعوت می کنیم که اقداماتی را که برای مبارزه با کرونا انجام داده اند، در شبکه های اجتماعی اعلام کنند تا دیگران هم ترغیب شوند که اقدامات مشابه انجام بدهند. حال این اقدام ممکن است از یک قرنطینه ساده خانگی باشد تا کمک کردن به ضدعفونی مجتمع ساختمانی، محلات و یا تولید وسایل بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا مثل دستکش و ماسک و ...
حسینی گفت: جامعه ما در این شرایط به امید نیاز دارد. امید مهم ترین و اصلی ترین عاملی است که در بحران جهانی کرونا می تواند جامعه را یاری کند تا به شکست این بیماری منجر شود. مردم اگر ببینند همشهری و هموطن آن ها در این شرایط برای مبارزه با کرونا اقداماتی انجام داده است، امیدوار می شوند و آن ها هم در این مسیر قدم های مثبتی برمی دارند.
وی تصریح کرد: اگر برخی از افراد جامعه نه تنها برای مبارزه با کرونا اقدامی انجام ندهند، بلکه منجر به شیوع بیشتر این ویروس هم بشوند، این وظیفه خود ما مردم است که آن ها را نیز آگاه و ترغیب کنیم تا رعایت کرده و در این مسیر گامی بردارند. در حقیقت مهم ترین هدف این پویش هم همین است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا علی حسینی کرمانشاه پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا علی حسینی کرمانشاه ویروس کرونا علی حسینی کرمانشاه برای مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه