Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپانی بین‌المللی «صدای سکوت» با مدیریت اشکان خطیبی از ایران و بهنام فهیم‌نیا از استرالیا آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس،  هدف این کمپانى تولید و ارائه نمایش، موسیقى، فیلم و سایر آثار هنرى است که بر مفاهیم بنیادین انسانى و تعاملات فرهنگى تاکید و تمرکز دارد.

کمپانی «Sound of Silence» هر ساله نمایشنامه‌های خلاقانه‌ای را روی صحنه می‌برد و کارگاه‌های کارگردانی و بازیگری تئاتر و سینما برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر برنامه هاى این کمپانى برپایی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی با هدف تقویت روابط فرهنگی بین هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر در کشورهای مختلف به‌ویژه استرالیا و ایران است.

اشکان خطیبی، بازیگر و کارگردان عرصه‌ تئاتر و سینمای ایران, حضوری در عرصه‌ موسیقی داشته و چهره‌ شناخته‌ شده‌ای برای مخاطبانِ هنر محسوب می‌شود؛ یکی از مدیران اصلی این شرکت تولید و نشر است. بهنام فهیم نیا، دیگر مدیرِ «صدای سکوت»، استاد رفتار انسانی و علوم تصمیم‌گیری از دانشگاه سیدنی است که بازیگری، تدریس و تهیه‌ تئاتر را در کارنامه‌ خود دارد. او تولید چندین نمایشنامه‌ به زبان هاى انگلیسی و فارسی را تجربه کرده و در استرالیا و ایران رویدادها و جشنواره‌های قابل توجهی را مدیریت کرده است.
 

*نمایش دوباره آثار کانون در پرتال اینترنتی پیک امید

کانون به منظور پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در روزهای تعطیلی، هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را از روز 21 اسفند 1398 تاکنون در پرتال اینترنتی خود منتشر ‌کرده است.

بر همین اساس، به دلیل استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، از روز 14 فروردین تا 2 اردیبهشت 1399 این آثار دوباره در سایت پیک امید به نمایش گذاشته می‌شود.

بر اساس این خبر، فیلم‌ «کلانتری غیرانتفاعی» به کارگردانی زنده‌یاد یداله صمدی، «هامون و دریا» و «خمره» به کارگردانی ابراهیم فروزش، «ساز دهنی» اثر امیر نادری، «قله دنیا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، «سبز کوچک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، «بچه‌های نفت‌» به کارگردانی ابراهیم فروزش، «آلبوم» اثر غلامرضا حیدرنژاد، نمایش «لپ گلی» به کارگردانی محمد مسلمی، «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی، نمایش «به خاطر سارا» اثر حمید گلی، انیمیشن «رویاها در یک روز» اثر صادق جوادی و نمایش «قصه نقلی» به کارگردانی حسن دادشکر به ترتیب از روز 14 تا 26 فروردین نمایش داده می‌شود.

همچنین از روز 27 فروردین تا 2 اردیبهشت انیمیشن «مثل یک پروانه روی قلب» به کارگردانی مریم خلیل‌زاده، نمایش «مبارک و صندوقچه استاد محمد» به کارگردانی کیومرث حقیقی، انیمیشن «دزد درخت‌ها» اثر راشین خیریه، فیلم «مسیر عشق» به کارگردانی بیژن شکرریز، نمایش «لافکادیو» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس، انیمیشن «کچل کفترباز» اثر صادق جوادی، پویانمایی «صفر» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی و پویانمایی «این هم پول ماهی» به کارگردانی محمدعلی حسین‌خان و مرتضی احمدوند برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

بر اساس این خبر، این آثار از ساعت ۹ صبح به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی پرتال اینترنتی کانون به نشانی omid.kpf.ir  به‌صورت رایگان قابل دسترسی است. بر همین اساس در این روزها که شاهد گسترش بیماری کرونا در کشور هستیم، آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح «پیک امید مجازی» از مسیر صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی omid.kpf.ir قابل دسترسی است.

*پویش عکس «بازی در خانه» در حال برگزاری است

پویش عکس «بازی در خانه» با همکاری کانون، انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و برندهای باهمزی، مهارت‌افزا، جی‌جی ‌وی‌جی، نوباوه، هوپا، جامپی و زینگو برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، بیش از یک ماه از ورود ویروس کرونا به کشورمان می‌گذرد و این اتفاق با زیباترین روزگار ایرانیان یعنی نوروز همراه شده است.

بر همین اساس، تعدادی از تولیدکنندگان اسباب‌بازی تلاش کرده‌اند شرایطی برای سرگرمی و دورهمی‌های شادمانه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها فراهم کنند تا سختی در خانه ماندن با #بازی_در_خانه کم‌تر شود و همه بتوانند با سرگرم کردن خانواده و مراقبت از عزیزان‌شان این روزگار را با تندرستی و شادمانی سپری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشکان خطیبی کانون پرورشی نمایش پیک امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت