Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: مقابله با کرونا امری مهم و ضروری است ولی در این میان بقیه‌ی نیازهای مردم نیز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز شنبه ۱۶ فروردین ماه در شورای معاونین استانداری ضمن تشکر از همراهی خوب مردم استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: عزم و اراده مسوولان و مردم استان برای ریشه کنی ویروس کرونا جدی است و ان شاء الله با تحقق این مهم استان مسیر رشد و بالندگی خود را با قدرت ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به روال کاری بعد از تعطیلات نوروزی پرداخت و افزود: اگر چه امروز مسئله مهم و اصلی مبارزه با کرونا و حفظ جان و سلامت مردم است اما در این بین مابقی امور ضروری نیز پیگیری می‌شود.

استاندار ایلام اظهار کرد: در این شرایط که به خاطر قطع زنجیره انتقال بیماری در حال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم و نشست‌ها و گردهمایی‌ها ممنوع شده است، جلسات ضروری استانداری چون ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای اشتغال، شورای آموزش و پرورش و ... بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

وی در ادامه در خصوص ارتباطات مردمی نیز گفت: همانطور که قبلا اطلاع رسانی شد مسئولان استان در شرایط کنونی هیچگاه ارتباط خود را با مردم قطع نکرده و در این راستا از طرق مختلف از جمله سامانه سامد به مسائل و مشکلات مردم می‌پردازند.

استاندار ایلام تصریح کرد: در این شرایط هر هفته دو نفر از مسوولان استانی با حضور در سامانه سامد به خواسته‌ها و مطالبات مردمی پاسخ خواهند داد.

 

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام قاسم سلیمانی آموزش و پرورش کرونا استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا دشتی اردکانی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: اختیارات فرمانداری ویژه بیشتر از فرمانداری عادی و کمتر از استانداری است. سمت فرماندار ویژه، معاون استاندار است و می‌تواند در جلسات معاونان استاندار شرکت کند

وی افزود: سطح مدیران ادارات اردکان مثل مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، راه و ترابری، امور اقتصاد و دارایی، کار و امور اجتماعی، اطلاعات و بازرگانی به معاونت اداره کل ارتقا می‌یابد. بقیه ادارات با تشخیص وزیر کشور می‌توانند به این مساله ارتقا یابند.

نماینده اردکان در مجلس ادامه داد: این مساله امروز از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت کشور ابلاغ شده و امیدواریم فرمانداری ویژه اردکان در خردادماه افتتاح شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله