Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادگاری گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه جاری ادامه دارد و برای ادامه آن ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «کامران یادگاری» امروز (شنبه 16 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا 20 فروردین ماه جاری ادامه دارد و تداوم اجرای آن بر اساس مصوبات و تصمیم ستاد مقابله با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان ادامه داد: این طرح بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در نظر گرفته شده و هدف آن کاهش تماس ها و قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا و سرعت بخشیدن به مدیریت بر کنترل بیماری کووید 19 است.

 

یادگاری متذکر شد: طبیعی بود که در شروع طرح برخی از ناهماهنگی ها به ویژه در بحث تردد مردم و عدم تمکین برخی از افراد در ساعات نخست آغاز این طرح رو به رو شویم.

 

وی افزود: با ورود مسئولان ریاست شورای تأمین استان و سایر اعضای شورای تأمین و همپوشانی دستگاه ‌ها و نهادهای لشکری و کشوری مشکلات مربوط به این طرح در اسرع وقت به حداقل رسید و از مردم فهیم و دست اندرکاران از سپاه پاسداران، بسیجیان، پرسنل راهداری، صدا و سیما، هلال احمر، مراکز بهداشت و ارتش و مرزبانی  که در این طرح با مشارکت داشتند تشکر می کنیم.

 

رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است که این مهم محقق شده و مردم باید همکاری داشته باشند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم.

 

یادگاری خاطرنشان کرد: ضمانت اجرایی برای این طرح توقیف خودروهای متخلف به مدت یک ماه و جریمه نقدی 500 هزار تومانی برای متخلفان و پلمب واحدهای صنفی متخلف در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: این طرح خروج افراد غیر ساکن و ورود افراد ساکن را بلامانع اعلام کرده است و تردد افراد بومی بین شهرستان ها محدود شده است.

 

رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان افزود: ورود افراد تنها برای ساکنین در این طرح مقدور خواهد بود و افراد غیر ساکن باید از کنارگذر عبور کنند اما خودروهای امدادی، هلال احمر، حمل گوشت، سوخت، حمل بار و کالا مشمول این طرح نیست.

 

یادگاری افزود: افراد شاغل و یا کشاورزان و باغداران تنها با ارائه مدرک مثل سند مالکیت و یا قولنامه و نامه از شورای اسلامی روستا می توانند بدون هیچ مشکلی تردد داشته باشند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرای طرح کنترل و فاصله گذاری اجتماعی طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی طرح فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی یادگاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.
افراد شامل دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.
محمد مهدی ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند افزود: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزییات بیمه همگانی خود مطلع شوند.
هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود