Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی زندان شهرستان سقز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اکثر زندانیانی که از زندان سقز متواری شده بودند به صورت خود معرف و یا با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی استان دستگیر و به زندان بازگشتند.

در این اطلاعیه با اشاره بر مراقبت از سلامت زندانیان در تمام زندان‌های استان کردستان آمده است: این زندانیان با سوء استفاده از شرایط خاص زندان به علت کنترل شیوع ویروس کرونا و اجرای برنامه‌های سلامت محور از زندان سقز متواری شده بودند که با تلاش‌های شبانه روزی اکثر آنان به زندان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این اطلاعیه بر ادامه تلاش‌ها برای دستگیری سایر زندانیان فراری تاکید گردیده است.

چندی قبل ۷۴ زندانی زندان شهرستان سقز در یک اعدام از زندان فرار کردند و تا هفته گذشته بالغ بر ۲۰ نفر از این زندانیان دستگیر و یا اینکه خود را تحویل ماموران پلیس داده بودند.

کد خبر 4891689

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سقز زندانی اطلاعیه ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری شهرکرد گرگان روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب استان وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

فهیمه راستی امروز ۱۵ اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب استان وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از مناطق محتمل است.

وی افزود: همچنین امروز وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در مذکور مناطق دور از انتظار نیست. 

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتا پایدار گاهی همراه با وزش باد در استان کرمان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: روز سه شنبه هفته جاری پدیده‌های غالب جوی در اکثر مناطق استان، افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

راستی بیان کرد: صبح امروز لاله‌زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین و روز گذشته فهرج با دمای ۳۴ درجه گرمترین نقطه استان بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان