Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:06:35 GMT

استارت حاشیه سال 99 برای مالک تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۸۸۸۱

استارت حاشیه سال 99 برای مالک تراکتور

محمدرضا زنوزی سال 99 را نیز با اظهارنظر جنجالی آغاز کرده و به نظر می‌رسد در ادامه سال روزهای جنجالی تری در پیش خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"،  مالک تراکتور و ماشین سازی، پس از این که سال 98 را با یک مصاحبه جنجالی به پایان رساند، در سال جدید هم صحبت های جدیدی را مطرح کرد. او که محبوبیت زیادی نزد هواداران تبریزی دارد، به موضوع اتمام لیگ و انتخاب تیم قهرمان پرداخت و این سوژه را تبدیل به فرصتی برای اظهار نظر درباره شرایط فوتبال ایران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنوزی حالا امیدوار است که لیگ نوزدهم به سود تیم اول شهر تبریز یعنی تراکتور خاتمه یابد تا او برای لیگ قهرمانان 2021 برنامه ریزی کند؛ هرچند که انتظار تی تی ها از تراکتورِ زنوزی فقط و فقط قهرمانی است.

 

زنوزی در نخستین روزهای اسفند 98 در مصاحبه ای با ورزش سه جنجال های بسیار زیادی را آفرید و چند هفته بعد نیز به برنامه فرمول یک رفت تا در گفتگو با علی ضیا، اتهامات قبلی را دوباره متوجه وزارتخانه ورزش و جوانان کند. اما در سال جدید صحبت های او بیشتر مورد توجه قرار گرفت و هواداران دیگر تیم ها به آن واکنش نشان دادند؛ جایی که زنوزی اعلام کرد اگر قرار است تیمی به عنوان قهرمان انتخاب شود، آن تیم باید سپاهان باشد و نه پرسپولیس.

 

او که حالا مسند هدایت تیمش را به یک مربی ایرانی سپرده، انگیزه و امید بسیار زیادی برای ادامه دارد. اگر بازی ها از سر گرفته شوند، تیمش همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی دارد غیر این صورت باید منتظر خریدهای بزرگ و تیمی کهکشانی تر از سوی او برای لیگ بیستم باشیم؛ البته که در کنار این موضوع، باید دید که آیا او دوباره جنجال های جدیدی را با صحبت هایش به وجود می‌آورد یا نه؟

 

 

 

محمدرضا زنوزی (مالک باشگاه) تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران شرایط ویژه‌ای را سپری می‌کند و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ برتر به شمار می‌رود‌.

با این حال آنها با ساکت الهامی امیدوار هستند که روند بهتری پیدا کنند و در لیگ برتر ماندگار بشوند. در این خصوص رضا حدادیان، مالک نساجی جلسه‌ای با اعضای تیم برگزار کرد و ضمن تمجید از عملکرد آنها در بازی برابر تراکتور به آنها برای ادامه این روند انگیزه داد.

نساجی در این هفته میهمان ذوب آهن در اصفهان است و باید دید در این دیدار چه عملکردی خواهد داشت. آنها با ۱۹ امتیاز در پایان هفته ۲۴ رده پانزدهم هستند.

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد