Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان صادقی گفت: پایان لیگ برتر هندبال در این شرایط خیلی بهتر است اما باید فدراسیون وضعیت تیم‌ها را مشخص کند.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در مورد ادامه ندادن لیگ برتر هندبال به پیشنهاد رییس فدراسیون هندبال، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به هر حال شرایط خاصی است و نمی توان تنها تصمیم یک نفر را عملی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه با هم باید برای این موضوع تصمیم بگیرند. در حال حاضر وضعیت کشور خوب نیست و باید ببینیم وضعیت به لحاظ شیوع کرونا چه می شود. باید دید کرونا تا چه زمانی هست و تا کجا پیش می ‌رود تا بعد فدراسیون در مورد لیگ برتر تصمیم بگیرد. اگر این ویروس همچنان ادامه دار باشد به نظر من دیگر نمی‌توان لیگ را ادامه داد، چون ادامه لیگ در این شرایط برای لیگ سال بعد هم مشکل ساز خواهد شد.

وی افزود: البته در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و وضعیت تیم‌ها نامعلوم است. باید مشخص شود که چه تیمی به دسته یک سقوط می کند و وضعیت قهرمان و نایب قهرمان هم مشخص شود. هر چند که تیم کرمان قوی است و تا حدودی قهرمانی اش مسجل شده اما تغییر برای تیم‌های دوم، سوم و چهارم هنوز ممکن است؛ مخصوصا تیم ذوب آهن و کازرون که خیلی به هم نزدیک هستیم. 

صادقی گفت: به هر حال تصمیم نهایی باید از بالا گرفته شود. ما سرمربی هستیم و کار خود را انجام می‌دهیم. باید فدراسیون و مسئولان باشگاه‌ها نظر نهایی را بدهند. باشگاه‌ ذوب آهن کوچک نیست و هیات مدیره و مدیر عامل دارد که در خصوص تصمیم‌های کلان نقش دارند و تصمیم می‌گیرند. باید در هر صورت طوری تصمیم گرفته شود که تیم‌ها، فدراسیون، بازیکنان و باشگاه‌ها هیچ کدام ضرر نکنند. باید همه دست به دست هم دهند، فکر کنند تا بهترین تصمیم گرفته شود. 

سرمربی هندبال ذوب آهن در مورد جام باشگاه‌های آسیا گفت: اگر با همین شرایط لیگ پایان یابد سهمیه جام باشگاه‌ها به ما داده نمی شود. باید در این خصوص باشگاه تصمیم بگیرد. من نمی‌دانم چه خواهد شد. الان شرایط کشور طوری است که از خانه نمی توان بیرون رفت. باید کارشناسان تصمیم بگیرند و ببینند که چطور لیگ باید تمام شود. 

صادقی افزود: موضوع ساده‌ای نیست. به هر حال ادامه لیگ هم مشکلاتی دارد. یک ماه زمان می‌خواهد تا بازیکنان جمع شوند و تمرینات شروع شود. ماه رمضان هم در پیش است  و مشخص نیست رقابتها تا چه زمانی طول بکشد. از دید من هم لیگ پایان یابد خیلی بهتر است اما باید تصمیمات نهایی اعلام شود. نمی توان همینطور گفت لیگ تمام شده است. باید فدراسیون وضعیت تیم‌ها را مشخص کند.

مربی هندبال در پاسخ به این موضوع که آیا پیشنهادی از سوی فدراسیون مبنی بر سرمربیگری تیم ملی هندبال  داشته است یا خیر اظهار کرد: خیر. من هم در گروه‌های مجازی این مطلب را خوانده‌ام. چیز خاصی نبوده و در این مورد صحبتی هم نشده است. کمیته فنی هم تشکیل نشده که تصمیمی گرفته شود. نمی‌دانم برخی یا لطف دارند یا شیطنت می‌کنند که این موضوعات مطرح می‌شود.

وی در پایان گفت: به هر حال باید کمیته فنی تشکیل و در مورد سرمربی تصمیم بگیرد. باید شرایط تیم ملی مشخص شود. تجربه نشان داده که باید از این سال به فکر تیم ملی باشند، چون زمان نداریم. نمی شود که مثل همیشه دقیقه ۹۰ تیم را تشکیل داد و بعد هم انتظار نتیجه داشت. باید از اکنون برنامه مشخص برای تیم ملی داشته باشند. کار ساده‌ای نیست. نمی شود همه چیز را برای دقیقه ۹۰ بگذارند. اگر با برنامه ریزی پیش روند تیم ملی هم به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه ها تیم ملی ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند

با برگزاری نخستین نشست کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون تنیس رؤسای این کمیسیون‌ها مشخص و معرفی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس؛ در کمیسیون داوران، سامان حسنی به‌عنوان رئیس این کمیسیون برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رأی اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

در کمیسیون مربیان، سید امیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رأی اعضا انتخاب شدند. 

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات‌الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟