Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@14:48:46 GMT

نگران افزایش جنب و جوش اجتماعی هستیم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۰۲۲

نگران افزایش جنب و جوش اجتماعی هستیم

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه ویروس کرونا مثل مار خوش خط و خال منتظر فرصت مناسب است تا بتواند زهر خود را تا اعماق وجود ما بریزد، توضیح داد: اگر نسبت به این ویروس و انتقال سریع آن بی تفاوت باشیم بدون شک در روزهای آتی با بحران افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های این بیماری مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کریم در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار کرد: خوشبختانه به واسطه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تعطیلی دانشگاه‌ها، مراکز عمومی و بسیاری از صنوف، طی چند روز گذشته روند مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها و فوت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان تقریباً ثابت بوده و افزایشی نداشته است.

وی ادامه داد: البته این به معنای بی تفاوتی و بی توجهی نسبت به این ویروس خطرناک نیست چون کوچکترین اهمال ممکن است در روزهای آینده مجدداً وضعیت استان را به شرایط قبل و رشد صعودی تعداد  بیماران بازگرداند.

وی توضیح داد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی شاهد افزایش جنب و جوش اجتماعی در سطح استان هستیم که این امر نگران کننده است.

کریم اضافه کرد: شهروندان البرزی برای حفظ سلامت و جان خود و عزیزانشان باید همچون هفته‌های قبل طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، به جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و بهداشت فردی خود را به بهترین شکل رعایت کنند تا احتمال ابتلا به این ویروس را به حداقل برسانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه ویروس کرونا مثل مار خوش خط و خال منتظر فرصت مناسب است تا بتواند زهر خود را تا اعماق وجود ما بریزد، توضیح داد: اگر نسبت به این ویروس و انتقال سریع آن بی تفاوت باشیم بدون شک در روزهای آتی با بحران افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های این بیماری مواجه خواهیم شد.

وی افزود: مردم به کادر بهداشت و درمان و توصیه‌های ستاد مدیریت کرونا اطمینان داشته باشند و بدانند هر زمان وضعیت به حالت عادی و نرمال بازگردد، اطلاع رسانی عمومی صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند زندگی عادی خود را از سر بگیرند ولی تا آن زمان تقاضا داریم تک تک شهروندان به وظیفه خود برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا عمل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی البرز کروناویروس در خانه بمانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله

سید مصطفی موسوی در خصوص اقدامات آب منطقه‌ای گلستان در طرح آبرسانی به شهر کلاله گفت: این طرح تا قبل تا ابتدای سال ۱۴۰۰ صرفا ۱۲ میلیارد تومان تخصیص داده شده بود که با اهتمام ویژه دولت محترم سیزدهم و وزارت نیرو برای رفع مشکلات حوزه آب شرب و پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در این طرح اعتبار اختصاص و هزینه شده است.

او ادامه داد: براین اساس با تجهیز و بهره برداری ۶ حلقه چاه، اجرای خطوط جمع آوری آب چاه‌ها و خطوط انتقال، تکمیل مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی طوقه، ایستگاه پمپاژ اضطراری با ظرفیت انتقال ۱۰۰ لیتر بر ثانیه، بالغ بر ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب به شبکه شرب شهری کلاله اضافه شد. 

موسوی افزود: تکمیل ایستگاه پمپاژ جانبی و احداث مخزن کمکی ۲۰۰۰ متر مکعبی کوسه از برنامه‌های این شرکت برای تکمیل اجزای طرح آبرسانی به شهر کلاله در سال‌های آتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها