Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:40:45 GMT

تامین نیروهای داوطلب برای حضور در بیمارستانها

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۲۶۹

تامین نیروهای داوطلب برای حضور در بیمارستانها

محمد نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اقدامات این سازمان در برابر ویروس کرونا گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان پشتیبان وزارت بهداشت در دو حوزه درمان با نیروی تامین داوطلب و تجمیع موسسات خیریه و مردم نهاد و حوزه پیشگیری فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات ما در حوزه درمان با تامین داوطلبان تخصصی و عمومی همراه است، عنوان کرد: اقداماتی از جمله حضور داوطلبان در بیمارستان‌ها برای کمک به کادر درمان، رفع نیازهای بخش درمانی و اعطای مجوز به خیریه‌هایی که قصد فعالیت در بیمارستانها را دارند، انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر درباره خدمات انجام شده در حوزه پیشگیری نیز توضیح داد: تاکنون با کمک نیروهای داوطلب و جوان با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس در حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار فعالیت کرده‌ایم. این اقدام با توزیع اقلام بهداشتی و خدمات آموزشی میان مردم این مناطق انجام شده است.

نصیری اظهار داشت: به علاوه با مشارکت خیریه‌های مردمی، در حوزه تولید نیز یک میلیون گان برای توزیع میان کادر درمانی کشور تولید شده است. سازمان داوطلبان به صورت روزانه در حال اعطای مجوز به سمن‌ها و موسسات خیریه است و از تمامی خدمات داوطلبانه حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات سازمان داوطلبان انجام هماهنگی‌های لازم برای انتقال خون ایمن بوده و هموطنان می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی به اهدای خون بپردازند.

کد خبر 4891680

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نصیری سازمان داوطلبان هلال احمر ویروس کرونا جوانان سمن ها ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل دستگیری سارق سازمان هواشناسی پلیس راهور روز طبیعت شهر تهران سیدابراهیم رئیسی فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی سازمان داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی سال ۱۴۰۲، در برنامه و فعالیت‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان، بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری و هزینه شده است.

دکتر پیام جلالی، بیان داشت: در یکسال گذشته، ۲۴۹ فعالیت داوطلبی و ۱۹ پروژه داوطلبی محرومیت زدایی، ۲۹ کاروان سلامت، ۴۲ طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان و ۱۲ طرح نیابت با حضور اعضای داوطلب در سطح استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت، بیش از ۲ هزار و دویست بسته غذایی در بین افراد کارتن خواب، بیش از ۳ هزار و پانصد بسته غذایی در بین افراد کم برخوردار توزیع و ۲۰۵سفره افطاری برگزار شد، هم چنین توسط اعضای داوطلب، ۸۱ واحد خون برای بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان داشت: در فعالیت‌های اجرا شده توسط حوزه داوطلبان استان و شعب تابعه، بیش از ۱۷ هزار و پانصد نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند و ۶۵۰۰ نفر عضو داوطلب جهت همکاری در برنامه‌های داوطلبی مشارکت داشتند.

۱۲۲ خانه هلال در سطح استان فعال است که طی این یکسال، ۲ هزار نفر از آموزش‌های امدادی هلال احمر و یک هزار نفر از آموزش‌های متفرقه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی