Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت مسابقات جهانی فوتسال نامشخص است.

طرفداری- فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد تصمیم گیری درباره جام جهانی فوتسال در پایان ماه آوریل اعلام می‌شود.

به گزارش طرفداری، رقابت های جام جهانی فوتسال طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود از 12 سپتامبر تا 4 اکتبر 2020 به میزبانی لیتوانی برگزار شود ولی همچنان این تاریخ قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا اطلاعیه ای را در خصوص زمان برگزاری و به تعویق افتادن رقابت های مختلف و از جمله فوتسال منتشر کرده است. در این بخش آمده است:

تصمیم گیری درباره مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 لیتوانی که در سپتامبر 2020 برنامه ریزی شده تا پایان ماه آوریل (اردیبهشت ماه) صورت می گیرد و تاریخ های جدید برای تعویق احتمالی این بازی ها مطرح شده است.

مسابقات جام جهانی فوتسال در حالی قرار است برگزار شود که رقابت های انتخابی این مسابقات در قاره آسیا هنوز برگزار نشده و به مردادماه موکول شده است. تعویق مسابقات جام جهانی باتوجه به نزدیک بودن تاریخ آن به مسابقات جام ملت های آسیا یکی از درخواست های کمیته فوتسال ایران بوده است. همه این موضوعات در پی شیوع ویروس کرونا در جهان رخ داده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی فوتسال مسابقات جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۸ اردیبهشت) موفق شد با برتری چهار بر یک برابر تایلند (میزبان این رقابت‌ها) در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا قاطعانه به مقام نخست این دوره دست یابد.

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران این عنوان را به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان به تاج آمده است: من از طرف خانواده فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آن‌ها بود. لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به خاطر عملکرد عالی شان در تمام طول بازی اعلام کنید. برای آن‌ها در آماده سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا نیز با انتشار پستی در صفحه مجازی خود قهرمانی فوتسال ایران در آسیا و کسب سهمیه جام جهانی را تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • تاریخ‌سازی افغانستان با یک ایرانی
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس