Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:00:23 GMT

همکاری و همفکری ارتش از ابتدای بحران کرونا ستودنی است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۵۰۸

همکاری و همفکری ارتش از ابتدای بحران کرونا ستودنی است

محمدجواد فدایی روز شنبه در جریان بازدید از محل مرکز آموزشی صفر پنج کرمان و در مراسم افتتاح نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی این مرکز در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا افزود: اقدامات ارتش مستقر در جنوب شرق کشور در بحث غربالگری و شناسایی بیماران و تامین لوازم مورد نیازآن ها  و همچنین فراهم کردن بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: افتتاح این نقاهتگاه در کنار سه نقاهتگاه دیگر که در کرمان داریم و جمعا ۲۶۰ تخت می باشند مجموع تخت تخت ها را به ۳۸۰ تخت رساند که خوشبختانه طبق آخرین آماری که داشته ایم تنها تعداد ۸ تخت ما درحال استفاده می باشد.

استاندار با بیان اینکه امیدواریم لازم نشود که از این امکانات استفاده کنیم گفت: با تلاش و زحمات دوستان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان های مربوط امکانات ما نسبت به نیاز ما بیشتر است و خداوند را شاکریم که با تلاش منسجم توانسته این این شرایط را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان و کشور افزود: آمار کسانی که بر اثر این بیماری فوت شده اند یک در صد هزار است که کرمان نسبت به خیلی از استان های دیگر نُرم خوبی است و جزو استان های پایین جدول هستیم.

فدایی با تصریح این موضوع که باید تلاش مان بر این باشد که این شرایط را بتوانیم حفظ کنیم  گفت: مردم در این بحران بسیار همکاری داشته اند و همکاری آن ها در ایام تعطیل در طرح کنترل ترددها موثر بود ضمن اینکه طرح و برنامه های ۱۲ و ۱۳ فروردین نیز که تعطیلی تفرجگاه ها را نیز به همراه داشت با موفقیت روبه رو ساخت.

وی افزود: مجموعه های نیروهای ارتش، سپاه، بسیج، دانشگاه های علوم پزشکی، دستگاه های اجرایی و روحانیت معظم همگی کمک کرد که بتوانیم در کرمان شرایط نسبتا قابل قبولی را داشته باشیم و امیدواریم این شرایط حفظ شود و هر چه زودتر به یک وضعیت خوب و عادی برگردیم و نگرانی مردم برطرف گردد.  

امام جمعه کرمان نیز در ادامه گفت: ارتش با افتتاح این مجموعه نشان داد که اولا کمک به جامعه  انسانی و کمک به همنوع خود را یک وظیفه انسانی می داند و دوم اینکه در مقابل جامعه انسانی مسئولیت پذیر است و به پیام های دینی در رابطه با انسان دوستی و کمک به انسان ها توجه دارد و سوم افتتاح این مجموعه را یک وظیفه ملی دانسته و نشان داد که همه باید در کنار هم قرار بگیریم و کمک کنیم تا از این بحران به سلامت بیرون بیاییم .

وی همچنین گفت: در جامعه نیز تمامی نهادها و ارگان های دیگر از جمله علوم پزشکی،  بهداشت و درمان، سیستم های اجرایی استان، نیروهای مردمی، شهرداری، نیروهای مسلح، سپاه، خبرگزاری ها ، صدا و سیما، مطبوعات، روحانیت و کانال های جهادی و مساجد همه دست به دست هم داده اند که با یک مبارزه جدی بر علیه این بحران داشته باشند و به فضل خداوند هم پیروز خواهیم شد .

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا کرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، فاطمه گودرزی گفت: فروردین امسال ۱۸ نوزاد پسر و ۱۹ نوزاد دختر در بیمارستان کیش متولد شدند و از ابتدای اردیبهشت تا امروز نیز ۱۹ نوزاد در بیمارستان متولد شدند.

وی افزود: پارسال نیز ۴۵۳ نوزاد در بیمارستان کیش متولد شدند.

کارشناس ارشد مامایی بیمارستان کیش گفت: هم اکنون پنج کارشناس مامایی در بیمارستان کیش فعالیت می‌کنند.

فاطمه گودرزی خاطرنشان کرد: پایش سلامت مادران، پایش قند خون جنین، رسیدگی به نوزاد پس از تولد، تزریق واکسن‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز و ثبت قد و وزن نوزاد از مهمترین اقدامات کارشناسان مامایی در بیمارستان کیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست