Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کمک ۵۲ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومانی مردم به مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت: مبلغ ذکر شده درسال ۹۸ برای امور نیازمندان دریافت شد.

پرپنچی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری ایجاد شده‌اند، افزود: این مراکز توسط مردم اداره می‌شوند و به صورت محله محور با شناسایی خیران و نیازمندان هر محله از طریق خیران به نیازمندان کمک رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۶۷ مرکز نیکوکاری در استان تهران وجود دارد، بیان کرد: ۱۲۴ مرکز با محوریت مساجد در محله‌ها فرهنگ نوع دوستی را گسترش می‌دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: مردم نیک اندیش استان در سال گذشته ۵۲ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان به صورت نقدی، غیر نقدی برای امور نیازمندان به مراکر نیکوکاری کمک کرده‌اند.

پرپنچی افزود: ۱۹ هزار و ۱۸۸ نفر در سال گذشته از خدمات و کمک‌های مراکز نیکوکاری بهره‌مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: مراکز نیکوکاری در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک هزینه خرید جهیزیه و مالی به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران تاکیدکرد: در مراکز نیکوکاری اطلاعات نیازمندان و نیکوکاران محرمانه هستند و کمک‌های جمع‌آوری شده دراین مراکز با حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان بدون بروکراسی اداری بین آن‌ها توزیع می‌شود.

پرپنچی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۴ مرکز نیکوکاری در روستا‌های استان تهران فعالیت دارند، گفت: هفت مرکز نیکوکاری نیر با مدیریت بانوان به نیازمندان خدمت ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: توسعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری، شناسایی ظرفیت‌های محله‌ها، شناسایی نیازمندان واقعی محله‌ها، شناسایی خیران، ارتقا اعتماد نیکوکاران و پایداری مشارکت آن‌ها و پیوند توانمندی‌های مردم با نیاز‌های محرومان از جمله اهداف و کارکرد‌های راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در استان هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مراکز نیکوکاری مراکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟

اگر قصد خرید خانه در منطقه ۲۲ تهران را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت‌ها در این منطقه بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای خرید یک واحد نوساز ۱۰۰ متری در محله چیتگر تهران به سرمایه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان نیاز دارید.

آپارتمان نوساز دیگری در محله زیبادشت با متراژ ۱۲۰ متر و سه اتاق خواب به قیمت ۱۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. همچنین، یک واحد ۱۰ ساله با زیربنای ۱۰۰ متر در این محله، هشت میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد دیگری در محله دریاچه شهدای خلیج فارس با زیربنای ۱۲۰ متر و ساخت سال ۱۴۰۰ با سه اتاق خواب به قیمت ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آپارتمانی ۲ ساله در شهرک راه آهن با ۱۱۸ متر زیربنا و دو اتاق خواب، امروز هجدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به قیمت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

با سرمایه‌ای حدود هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک خانه ۱۱۶ متری با سن ۱۳ سال در محله دهکده المپیک شوید. همچنین، برای خرید یک واحد ۹۰ متری با سن بنای ۱۷ سال در این محله غربی تهران به بودجه هفت میلیارد تومانی احتیاج دارید.

سرمایه لازم برای خرید واحد نوسازی در محله سرو آزاد با زیربنای ۱۸۵ متر و سه اتاق خواب، ۱۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

دیگر خبرها

  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد