Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:29:22 GMT

ضرورت تداوم همکاری اصناف برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۱۹۴

ضرورت تداوم همکاری اصناف برای مقابله با کرونا

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر بر ضرورت تداوم همکاری اصناف برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

وجیه‌الله نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به همراهی اصناف ابهر برای قطع زنحیره انتقال کرونا، اظهار کرد: همراهی و همدلی همه کسبه و بازاریان شهرهای ابهر، هیدج و صائین‌قلعه و روستاهای تابعه شهرستان که با تعطیلی به موقع محل‌های کسب و کار و مراکز و مجتمع‌های تجاری در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کشور ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا ویروس شهرستان را به نحو شایسته‌ای یاری کردند، جای تقدیر فراوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش اصناف در تاریخ کشور، تاکید کرد: بازاریان فهیم و همیشه در صحنه شهرستان ابهر با احساس مسئولیت و گذشت از عواید کسب و کارشان و نیز توجه ویژه به دستورالعمل‌های ستاد ملی پیشگیری کرونا، گام‌های بلندی برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس از روزهای آغازین شیوع آن در این شهرستان برداشته و با تعطیلی محل کسب و کارشان منجر به کاهش حضور شهروندان در سطح شهرها و به تبع آن در مراکز و مجتمع‌های تجاری و مغازه‌ها شدند و نقش موثر و اساسی خود را در مبارزه با این بیماری به سهم خود ایفا کردند.

این‌ مسئول با اشاره به ابلاغ مدت زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی تا ۲۰ فروردین‌ماه، ادامه داد: همه بازاریان و اصناف و کسبه شهرستان می‌بایست با تداوم تعطیلی محل کسب و کار تلاش خالصانه و صادقانه متخصصان و پزشکان فداکار و پرستاران صبور را حفظ کرده و با ماندن در خانه، خدمت‌گزاران خط مقدم مبارزه باکرونا ویروس را یاری کنند.

فرماندار ابهر با تاکید بر این‌که در حوزه مبارزه با بیماری کرونا همه باید احساس مسئولیت کنند، ادامه داد: یقینا با همراهی و همت بلند تلاشگران عرصه اقتصاد و مردم که در خانه ماندن را برای مبارزه با این بیماری انتخاب می‌کنند، کرونا ویروس را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی زنجان ابهر کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی