Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، روز جمعه، سهام وال‌استریت سقوط کردند تا یک هفته پرتلاطم دیگر در بازارهای آمریکا به پایان برسد. افزایش مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا در نیویورک به علاوه گزارش ضعیف مشاغل آمریکا بازارهای مالی را تحت فشار قرار داده است.

میانگین صنعتی داوجونز ۱.۷ درصد یا ۳۶۰.۹۱ واحد سقوط کرد تا در ۲۱۰۵۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۳ واحد به کار خود پایان دهد. اس‌اندپی ۵۰۰ هم با یک سقوط ۱.۵ درصدی در ۲۴۸۸.۶۵ واحد بسته شد. کامپوزیت نزدک ۱.۵ درصد سقوط کرد و در ۷۳۷۳.۰۸ واحد به کار خود پایان داد.

وال‌استریت سومین هفته افت در چهار هفته اخیر را به ثبت رساند. این هفته داوجونز ۲.۷ درصد، اس‌اندپی ۲.۱ درصد و نزدک ۱.۷ درصد سقوط کردند.

فرماندار نیویورک اعلام کرد تعداد مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا در این ایالت ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۵۶۲ نفر افزایش یافته و به ۲۹۰۰ نفر رسیده است. این بیشترین افزایش یک روزه مرگ‌میر در این ایالت بوده است.

از سوی دیگر گزارش مشاغل غیرکشاورزی آمریکا برای ماه مارس منتشر شد که این بدترین گزارش از ۲۰۰۹ تا کنون بود. اقتصاد آمریکا در این ماه ۷۰۱ هزار شغل در بخش غیر کشاورزی را از دست داد تا نرخ بیکاری این کشور به ۴.۴ درصد جهش کند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: صنعت قطعه سازی خودروسازي قطعه سازی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۹۴.۴۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۹۵۵ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۹,۳۸۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۲۰۹.۲۱۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۵۳,۱۵۶.۶۱۶ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فارس» و «فولاد» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 750658

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • اسرائیل یک هفته به حماس فرصت داد؛ توافق یا حمله به رفح؟