Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات این ستاد در ارتباط با وقوع سیلاب در استان جنوب بیان داشت: پس از وقوع سیلاب در مناطق جنوبی استان ستاد مدیریت بحران بلافاصله تشکیل شد و پس از برآورد خسارات وارده به زیر ساخت‌هایی راه‌های این مناطق تعمیر و ترمیم راه‌ها، پل‌ها و لوله‌گذاری در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکلات به وجود آمده در اثر سیلاب در زمینه زیرساخت‌های آب و برق ۱۶۸ روستا را طی دو روز مرتفع کردیم ضمن اینکه از سوی منابع طبیعی کار تکمیل سیل بندهای بالا دست منطقه زهکلوت باید در کوتاه‌ترین زمان و با فوریت انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: عملیات اجرایی سد بالادست رودبار جنوب که در طراحی قرار گرفته نیز به زودی آغاز خواهد شد.

موسوی اظهار داشت: عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده رودبار جنوب آغاز شده ضمن اینکه ۳۰۰ واحد مسکونی در اثر سیلاب نیاز به تعمیرات دارند که در این راستا اکیپ‌هایی برای کمک به مردم در منطقه حضور دارند همچنین کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه نیز در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: پس از وقوع سیل تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان همچنین سپاه، بسیج، و هلال احمر برای رفع نگرانی و امداد رسانی به مردم این منطقه همدل و همراه بودند ضمن اینکه دستگاه‌های حاضر تا پایان کار امدادرسانی در منطقه می‌مانند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در پی وقوع سیلاب در مناطق جنوب استان کرمان از استان‌های یزد و هرمزگان تعدادی ماشین‌آلات سنگین به این مناطق اعزام شد که جای تشکر دارد لذا مجموع عملکرد همه ما در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم است.

کد خبر 4891791

منبع: مهر

کلیدواژه: بازسازی مناطق سیل زده استانداری کرمان سیلاب ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری گرگان شهرکرد روز طبیعت بارش باران ضدعفونی سال جهش تولید وقوع سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است