Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به جزئیات اقدام‌های ارتش در جنوب شرق کشور برای مقابله با کرونا گفت: ارتش سرباز ولایت و در کنار مردم است. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر مهدی معمارباشی صبح امروز در آیین افتتاح نقاهتگاه 120 تختخوابی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران کرونایی توسط قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیداد‌ی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در شهر کرمان اظهار داشت: فرماندهی معظم کل قوا 22 اسفند فرمان تاریخی به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله ارتش پای کار آمد تا منویات رهبر معظم انقلاب محقق شود افزود: تمام نیروهای مسلح کشور پای کار هستند و رزمایش بزرگ لبیک یا خامنه‌ای در 25 اسفندماه آغاز شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه در مدت رزمایش لبیک یا خامنه‌ای در دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان 28 ایستگاه تست و پایش ثابت و سیار مستقر کردیم ادامه داد: از این تعداد 14 ایستگاه در شهر کرمان است و با دانشگاه علوم پزشکی این دو استان نیز همکاری داریم.

امام جمعه کرمان از اقدامات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تقدیر کرداستاندار کرمان: وضعیت کنترل ‌کرونا در ‌کرمان نسبت به دیگر استان‌ها نسبتا خوب استاختصاصی| گروه مهندسی 455 قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش به کمک سیل‌زدگان شتافت

وی با عنوان اینکه تا کنون بالغ بر 18 هزار و 900 نفر در این دو استان با مراجعه به این ایستگاه‌ها مورد پایش قرار گرفتند گفت: اگر مورد مشکوکی مبتلا به بیماری کرونا بوده به مراکز درمانی پیش‌بینی شده منتقل شده‌اند.

معمارباشی با ابراز اینکه ضدعفونی سطوح و معابر شهری نیز در دستور کار قرار گرفته افزود: با 5 دستگاه خودروی ارس و خودروهای جنگ نوین نسبت به ضدعفونی کردن سطوح و معابر عمومی شهرها اقدام کردیم.

وی با اشاره به اینکه شیرخوارگاه کرمان، مرکز توانبخشی، آسایشگاه جانبازان و معلولان نیز ضدعفونی شده است گفت: تهیه مواد ضدعفونی‌کننده را نیز انجام می‌دهیم و تا امروز بالغ بر 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده سطح و دست تولید شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه نقاهتگاه 120 تختخوابی برای استراحت بیماران کرونایی بعد از ترخیص از بیمارستان را پیش‌بینی کردیم که امروز افتتاح شد افزود: امیدواریم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری مردم هیچ‌وقت از این نقاهتگاه استفاده نشود اما اگر لازم باشد پیش‌بینی شده است.

وی با عنوان اینکه در تهران نیز مرکز دو هزار تختخوابی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده که اگر نیاز باشد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت گفت: از حمایت و پشتیبانی مسئولان استان به‌ویژه استاندار کرمان و تلاش‌های پرسنل درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند تشکر می‌کنم.

معمارباشی با اشاره به اینکه ارتش در کنار مردم است و در خسارت سیل ابتدای فروردین در استان در شرق استان حضور یافته و به یاری مردم سیل‌زده شتافتیم افزود: خدمات ارتش به مردم وظیفه است و خود را سرباز ولایت می‌دانیم.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساخت سد کهیر از وارد شدن خسارت و زیر آب رفتن کنارک، کهیر و ۳۰ روستای اطراف آن جلوگیری کرد.

محمد کرمی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) در بازدید از سد کهیر و مناطق سیل‌زده جنوب استان، بیان کرد: ساخت سدهای پیشین، زیردان، شیکلک، خیرآباد، ماشکیل اولیا و کهیر در جنوب سیستان و بلوچستان نقش اساسی در کنترل سیلاب‌ها داشتند.

وی تاکید کرد: سیل‌بندها، بندسارها و هوتک‌هایی که در این مدت ایجاد شد، کمک زیادی در مهار کنترل سیلاب‌ها در جنوب این استان کردند.

او با اشاره به نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب‌ها، اظهار کرد: حجم بارندگی بی‌سابقه و بیش از ۲۷۰ میلی‌متر در زمانی کوتاه بود که  البته کمترین مشکلات و خسارت‌ها را در جنوب سیستان و بلوچستان دیدیم.

کرمی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی و جلساتی که با وزیر نیرو داشتیم، بخشی از ظرفیت این سدها تخلیه شده بود و آمادگی لازم را برای کنترل سیلاب داشتیم.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۷۵ میلیون مترمکعبی سد پیشین و ۲۱۷ میلیون مترمکعبی سد زیردان، گفت: براساس پیش‌بینی انجام‌شده بخش عمده این سدها تخلیه و در کنار سیل‌بندها و بندسارها آمادگی کنترل سیلاب ایجاد شده بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به آبگیری سد کهیر در سال گذشته، ادامه داد: این سد کمترین حجم آب حدود ۵۰ میلیون مترمکعب را دارد و با توجه به ظرفیت ۳۸۰ میلیون مترمکعبی این سد و با شروع و شدت بارندگی و حجم ورودی آب که بیش از ۹۳۰۰ مترمکعب بود کنترل  شد، اما به سرعت ظرفیت سد تکمیل و سرریز شد.

وی افزود: با توجه به حجم سنگین آب بخش‌های کشاورزی، سیل‌بندها و بندسارها دچار مشکل و خسارت‌های سنگینی شدند و اگر سد کهیر نبود این خسارت‌ها چند برابر پیش‌بینی می‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟