Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@20:48:28 GMT

تکمیل فاز دوم پارک شهدای گمنام شهر گلشن

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۵۲۹

تکمیل فاز دوم پارک شهدای گمنام شهر گلشن

شهردار گلشن از احداث پارک شهدای گمنام در این شهر خبر داد و گفت: فاز دوم این پارک نیز تکمیل شده و در آستانه بهره‌برداری است.

حسنعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وظایف شهرداری در کشورهای توسعه یافته و نبود مدیریت یکپارچه شهری در ایران، اظهار کرد: در ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها بیش از ۵۷ وظیفه مهم اجرایی برای شهرداری‌ها مشخص شده است و هر فرد متولد در شهرها از بدو تولد تا پایان عمر از این خدمات استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدماتی که شهرداری در زمینه‌های مختلف عمرانی و توسعه شهری، انجام می‌دهد، افزود: ایجاد، حفظ و نگهداری فضای سبز، توسعه شبکه‌های آبیاری، کنترل مسیل‌ها و سیل بندها، دفع آب‌های سطحی و زیباسازی شهر، جمع‌آوری و دفع پسماند و مدیریت آرامستان‌ها از وظایف واحدهای مختلف شهرداری‌ها است.

شهردار گلشن تصریح کرد: در حوزه درآمدی هم در گذشته نه چندان دور عمده درآمد شهرداری‌ها وابسته به کمک‌های دولتی بود، اما در سال‌های اخیر با غلبه رویکرد توانمندسازی شهرداری‌ها، طرح‌های مختلفی برای استقلال مالی شهرداری‌ها اجرا شده است.

رضایی با اشاره به تحقق بیش از ۱۲۰ درصدی بودجه شهرداری گلشن در دو سال گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه در ۹ ماه گذشته امسال نیز ۱۰۰ درصد بودجه تحقق یافته و امیدواریم تا پایان سال جاری تا حدود ۱۲۰ درصد محقق شود.

وی افزود: در حال حاضر عملیات رنگ‌آمیزی جداول، گل‌کاری و ضدعفونی شهر در مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است و با اینکه ستاد تسهیلات سفر تعطیل بوده است، تلاش همکاران در حوزه‌های مختلف شهری ادامه دارد.

شهردار گلشن از احداث پارک شهدای گمنام در این شهر خبر داد و با بیان اینکه فاز دوم این پارک نیز تکمیل شده و در آستانه بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: امسال اعتبارات خوبی در زمینه توسعه فضای سبز، خدمات عمرانی، زیباسازی شهر و حفظ و نگهداری ماشین‌آلات و زیرساخت‌های شهر در نظر گرفته و اجرا شد.

رضایی از تخفیف ۳۵ درصدی عوارض ساختمانی تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال در این شهر خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این تخفیفات به منظور کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری در نظر گرفته شده است، در حال حاضر همه همت ما بر مبارزه با ویروس کرونا متمرکز شده و امیدواریم با همکاری شهروندان و رعایت موارد بهداشتی و ایمنی و دوری از تجمعات و ماندن در خانه از این بحران به سلامت عبور کنیم.

کد خبر 414978

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دهاقان گلشن شهرداری مدیریت شهری بودجه ویروس کرونا شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمدشفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

کد خبر 6094802

دیگر خبرها

  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام