Web Analytics Made Easy - Statcounter

براى نخستین بار یک اتفاق جدید براى ورزش تای‌چى در سطح ملى و بین‌المللى رقم خواهد خورد و مسابقات یک رشته از هنرهاى رزمى به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براى اولین بار یک اتفاق جدید براى ورزش تای‌چى در سطح ملى و بین‌المللى رقم خواهد خورد و مسابقات یک رشته از هنرهاى رزمى به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از کمپین موفق تای‌چى در خانه و آموزش‌هاى آنلاین تای‌چى توسط اساتید کمیته تای‌چى چوان، مقرر است مسابقات تای‌چى این بار در خانه علاقه مندان و ورزشکاران سراسر کشور در شرایطى که تمام رویدادهاى ورزشى کشور به علت شیوع بیمارى کویید ١٩ لغو شده است، برگزار گردد.

شرکت در این دوره از مسابقات رایگان خواهد بود و چگونگى ثبت نام و شرکت در این رویداد در آیین نامه فنى مسابقات مشخص شده است.

اساس ایده‌ این مسابقات برای تشویق عموم به ماندن در خانه، انجام فعالیت‌هاى ورزشى و ادای مسئولیت اجتماعی کمیته تای‌چی و فدراسیون ووشو ایران و حامیان این رویداد است. قهرمانان واقعی در خانه می‌مانند و در خانه ورزش می‌کنند.

این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانى ورزشکاران و این بار در خانه‌هاى آنها برگزار خواهد شد و به نفرات برتر حکم و مدال الکترونیکى قهرمانی اعطا خواهد شد و فیلم اجرای ایشان به عنوان فرم برتر در رسانه‌های ووشو، تای‌چی کشور منتشر خواهد شد.

نتایج قهرمانى در روز جهانى تای‌چى مقرر با ٥ اردیبهشت ٩٩ اعلام مى‌شود. مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات تا پایان فروردین ماه 99 خواهد بود.

قضاوت این دوره از مسابقات توسط داوران رسمی فدراسیون ووشو انجام می‌گردد.

مسابقات ووشوی دانشجویان جهان لغو شد

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ووشو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ووشو خواهد شد تای چى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو