Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:20:59 GMT

افزایش قیمت سکه و طلا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۶۹۳

افزایش قیمت سکه و طلا

آفتاب‌‌نیوز :

محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار سکه و طلا در روزهای کرونایی اظهار داشت: طلا و جواهر از جمله مشاغل غیر ضروری هستند که در این ایام باید تعطیل باشند و پس از اطلاعیه و ابلاغیه‌ ستاد مبارزه با کرونا بازار اصلی طلای تهران تعطیل شد.

وی با بیان اینکه تمام واحدهای فروش طلا و سکه طبق دستورالعمل ابلاغ شده تا بیست و سوم فروردین ماه تعطیل هستند، گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه داد و ستدی در بازار طلا وجود ندارد، تعیین قیمت براساس نرخ انس جهانی و قیمت ارز انجام می‌شود و مبنای قیمت شاخص‌های اقتصادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی‌آرای با تاکید بر اینکه همچنان خرید و فروش اینترنتی ممنوع است، ادامه داد: در این ایام فقط معاملات پشت خطی بین افراد حرفه‌ای انجام شد.

وی با بیان اینکه خرید و فروش در روزهای ابتدای اسفند ماه بسیار محدود و جزئی بود،‌ گفت: در بیش از یک هفته گذشته تمام واحدهای فروش طلا بسته بودند و معاملاتی نداشتیم. هر واحدی فعالی هم توسط اماکن اخطار دریافت کرده یا پلمپ شده است.

کشتی‌آرای با اشاره به قیمت طلا و سکه در روز جاری (شانزدهم فروردین ماه) ادامه داد: امروز براساس شاخص‌های اقتصادی هر سکه طرح قدیم 6 میلیون و 250 هزار تومان، سکه طرح جدید 6 میلیون و 380 هزار تومان، نیم سکه 3 میلیون و 180 هزار تومان و هر ربع سکه یک میلیون و 870 هزار تومان قیمت گذاری شد. همچنین قیمت هر سکه یک گرمی هم 980 هزار تومان است.

وی افزود: قیمت هر مثال طلا هم 2 میلیون و 777 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار هم 641 هزار تومان است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت

هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.

در این نوبت هونگچی E-QM5 با قیمت یک میلیارد و 805 میلیون و 460 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ البته بر اساس تبصره این طرح فروش « این قیمت، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.»

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟