Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: «170 فرصت شغلی در حوزه گردشگری و 451 فرصت شغلی صنایع‌دستی در کارنامه اشتغال میراث‌فرهنگی استان در سال رونق تولید ثبت شد.»
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، علیرضا ایزدی با اعلام این خبر گفت: «با توجه به نام‌گذاری سال 98 به نام "رونق تولید"، در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی 62 فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او با اشاره به اینکه توسعه بخش گردشگری به‌عنوان یک اولویت در برنامه‌های ما قرار دارد و از سرمایه‌گذاران این بخش در استان حمایت می‌شود، از 11 طرح گردشگری به مبلغ 133 میلیارد ریال و تعهد 154 نفر اشتغال و چهار طرح صنایع‌دستی به مبلغ 4میلیارد ریال با تعهد 15 نفر اشتغال از طریق اشتغال پایدار روستایی و عشایری (کارا) در سال گذشته خبر داد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در ادامه افزود: «همچنین یک طرح از طریق تفاهم‌نامه سه‌جانبه با بنیاد توسعه روستایی و بنیاد علوی و بانک سینا به مبلغ 25میلیارد ریال و تعهد 15 نفر اشتغال انجام شد.»
او گفت: «همچنین تعداد 77 طرح مشاغل خانگی به مبلغ 77میلیارد ریال برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد.»
ایزدی افزود: «هشت طرح نیز به مبلغ 1233میلیارد ریال با اشتغال پیش‌بینی‌شده 556 نفر از محل مصوبه بند الف تبصره 18 برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.»
او درباره طرح‌های سرمایه‌گذاری توضیح داد: «برخی از این طرح‌ها مانند واحدهای بوم‌گردی در زمان کوتاه‌تری به بهره‌برداری و اشتغال می‌رسد.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایجاد فرصت شغلی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به ارومیه از پروژه مرمتی خانه انصاری این شهرستان بازدید کردند.   معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه از جمله خانه‌های قدیمی این شهرستان بوده که با تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اقدامات مرمتی آن آغاز شده و امید است در آینده نزدیک با کاربری جدید آماده میزبانی از گردشگران باشد.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتناجس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مرتضی صفری تصریح کرد: انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد