Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@03:00:34 GMT

واکنش استانداری به ترافیک و شلوغی عجیب امروز در تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۹۲۶

خرداد: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در حال بررسی علل شلوغی و ازدحام امروز شهر تهران هستیم و در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهر تهران در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خرداد، «شکرالله حسن بیگی» معاون اجتماعی و سیاسی استاندار تهران در گفت وگو با ایلنا درباره شلوغی معابر سطح شهر تهران گفت: متاسفانه امروز سطح شهر تهران از روزهای عادی هم شلوغ‌تر به نظر می‌رسید و ترافیک در برخی معابر سنگین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اطلاعات لازم را جمع‌آوری و برای آقای استاندار ارسال کردیم تا در جلسه ستاد مقابله با کرونا این موضوع بررسی شود و علت آن و همچنین راهکار لازم در این خصوص ارائه شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و دولت، کارمندان ادارات دولتی همچنان دورکار بوده و یک سوم فقط در محل کار حضور دارند. در حال حاضر در استانداری نیز به غیر از مدیران که همگی در محل کار خود حاضر هستند، دیگر کارمندان به صورت یک سوم در اداره حضور دارند.

حسن بیگی در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه عاملی باعث شلوغی شهر تهران شده است؟ گفت: احتمال می‌دهم، شلوغی امروز شهر تهران به واسطه فعالیت بخش خصوصی باشد و ظاهرا بخش خصوصی از دستور و مصوبه دولت به زعم من تبعیت نکرده است و انشاءالله این موضوع را در ستاد مقابله با کرونا که امروز عصر یا فردا تشکیل می‌شود، بررسی خواهیم کرد و تصمیم جدی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات سختگیرانه‌تری برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شرایط امروز شهر تهران اتخاذ می‌شود؟ ادامه داد: همانطور که گفتم برداشت من این است که برخی مشاغل و شرکت‌های خصوصی از این دستور تبعیت نکرده‌اند، اما باید در ابتدا عوامل این ازدحام در شهر بررسی شود و سپس بعد از مشخص شدن این ازدحام تصمیم درستی در خصوص آن اتخاذ شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا در صورت مشاهده تخلف از سوی مشاغل خصوصی درباره حضور پرسنل در محل کار امکان گزارش آن تخلف وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: افراد در صورت مشاهده چنین تخلفاتی می‌توانند موارد تخلف را به ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در شهر تهران که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مستقر است، اطلاع دهند. اگر قرار باشد، در شهر دوباره شاهد ازدحام جمعیت باشیم، به عقب باز می‌گردیم و ممکن است دوباره شاهد شیوع مجدد بیماری باشیم.

حسن‌بیگی تصریح کرد: مردم در تعطیلات نوروز و به ویژه روز سیزدهم فروردین ماه همکاری خوبی با ما داشتند و در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حضور نداشتند، در حال حاضر هم باید این مصوبات اجرایی شود تا با پیک مجدد بیماری مواجه نشویم.

برچسب ها: شلوغی ، ترافیک ، تهران ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: شلوغی ترافیک تهران کرونا مقابله با کرونا استاندار تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند