Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال زاده از کمک به رهاسازی ۱۲۰ دستگاه خودرو گرفتار در سیل و برف در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «اسدالله جلال زاده» امروز (۱۶ فروردین) به رسانه های گروهی اعلام کرد: در پی بارش های سنگین باران و  جاری شدن سیلاب، بارش برف در گردنه های برف گیر فروردین ماه 99 در روزهای گذشته که با همکاری مشترک اداره کل راهداری و حمل و  نقل جاده ای استان، پلیس راه و گروه های امدادی، مسیرهای مواصلاتی استان که دچار انسداد موقت به علت آبگرفتگی شدند در کمترین زمان ممکن باز  و ایمن شده و به 120 دستگاه خودرو  گرفتار  کمک رسانی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: استفاده از  ظرفیت دستگاه ماشين آلات در اختیار در پاكسازي و بازگشايي محورها و همچنین اعزام تيم هاي ارزيابي راهداري جهت بازديد از راهها و پل هاي آسيب  ديده و 350 عدد علائم و تجهيزات ايمني نصب شده است.

 

وی بیان کرد: با فعالسازی قرارگاه مدیریت بحران راهداری استان تاکنون 89 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و 148 نیروی راهداری به 120دستگاه خودرو گرفتار امداد رسانی و با استفاده از حدود 50 تن شن و نمک نسبت به برف‌روبی،پاکسازی و بازگشائی راه‌های استان به تعداد 180 مقطع ریزش برداری و پاکسازی بویژه در راه های مسدود اقدام نموده  همچنین طول راههاي اصلي، فرعي  و روستایی آسيب  ديده 195 كيلومتر است.

 

جلال زاده گفت: شماره تلفن گویای ۱۴۱، سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور، اپلیکیشن مربوطه به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز برای ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان فعال است.

 

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد: ضمن توجه به مسائل بهداشتی و اجتناب از سفر های غیر ضرور  برنامه سفرهای ضروری خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم کنند و همکاری لازم را با پلیس راه و تیم های راهداری و گشت های ویژه کرونا و سایر گروه های امدادی به عمل آورند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: رهاسازی خودرو گرفتار در سیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب