Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: در روزهایی که ویروس کرونا که بی‌مهابا سلامتی مردم را نشانه گرفته است، از طلبه گرفته تا بسیجی، نیروی جهادی، کادر پزشکی و نیروهای مردمی و مسئولان همه پای کار آمده‌اند تا این بیماری را شکست بدهند.

مردم و مسئولان بروجرد در میدان مبارزه با کرونا

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد در این رابطه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان، اظهار داشت: دو مرکز ۱۶ ساعته کنترل و نظارت بر این بیماری در شهرستان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، عنوان کرد: همچنین بیمارستان آیت الله بروجردی را برای بیماران کرونایی تجهیز کرده ایم.

فرماندار بروجرد با اشاره به تعطیلی بازار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین تهیه اقلام مورد نیاز شهرستان در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: همچنین ورودی و خروجی‌های شهرستان را به طور کامل در کنترل داریم.

رحیمی، عنوان کرد: مراکز اقامتی، هتل‌ها و مراکز گردشگری شهرستان نیز تعطیل هستند.

سرهنگ حجت الله صالح نژاد فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد نیز در این رابطه، اظهار داشت: از همه ظرفیت‌های گروههای جهادی، بسیج، ارتش، ناجا، گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه و مردم برای مقابله با بیماری کرونا استفاده شده است.

بسیجیان و گروه‌های مردمی خرم‌آباد خودجوش پای کار آمدند

یکی از شهروندان بروجردی نیز با تاکید بر اینکه در حال حاضر کمبود ماسک، دستکش و تجهیزات بهداشتی در شهرستان مانند چند روز گذشته وجود ندارد، عنوان کرد: در حال حاضر این امکانات و تجهیزات در سطح شهر زیاد است و خیلی راحت در دسترس مردم قرار دارد.

یکی دیگر از متصدیان داروخانه‌ای بروجرد نیز تاکید کرد: در حال حاضر ماسک، ژل شستشوی دست، الکل و… در بازار وجود دارد و تحویل داروخانه‌ها داده می‌شود.

وی، گفت: در حال حاضر به صورت متناوب این اقلام به داروخانه‌ها داده می‌شود و این در حالیست که د روزهای گذشته این امر وجود نداشت.

همچنین در این روزهای شاهد تلاش سپاه و بسیج در کنار مردم برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان خرم آباد هستیم و با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا رزمایش بیولوژیکی مدافعان حوزه مقاومت بسیج کربلای سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد.

سرهنگ ماشاالله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد، در این رابطه، اظهار داشت: سپاه ناحیه خرم آباد با حضور بسیجیان و گروههای مردمی به صورت خودجوش به میدان مقابله با کرونا آمده است.

وی، بیان داشت: با تهیه سمپاش کوله‌ای و همچنین استفاده از خودروها به صورت نقطه‌ای درب منازل، کوچه‌ها، پمپ بنزین‌ها و میادین اقدام به ضدعفونی و گندزدایی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد، افزود: روزانه بین ۳۰ تا ۱۰۰ هزار لیتر مصرف کلر را برای ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها را داشته ایم.

اعضای ستاد نماز جمعه نورآباد به مناطق محروم رفتند

سرهنگ بازگیر، یادآور شد: در این رزمایش ۳۰۰ نفر از بسیجیان شهر خرم آباد اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی جنوب شهر کردند.

در نورآباد نیز اعضای ستاد نماز جمعه با همکاری مردم به میدان مقابله با ویروس کرونا آمده اند و با همکاری همدیگر اقدام به ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف این شهر کردند.

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری امام جمعه نورآباد در این رابطه، اظهار داشت: اعضای ستاد نماز جمعه نورآباد فی سبیل الله به میدان مقابله به کرونا آمده اند.

وی، عنوان کرد: این افراد در مناطق محروم و حاشیه نشین شهر نورآباد حضور پیدا کرده و اقدام به ضدعفونی و گندزدایی این مناطق می‌کنند.

گردان‌های بیت المقدس سپاه سلسله در میدان مبارزه با کرونا

امام جمعه نورآباد، بیان داشت: امیدواریم با همت، همکاری، وحدت و همراهی این برادران به فضل الهی کرونا را شکست خواهیم داد.

در شهرستان سلسله نیز به همت گردان‌های بیت المقدس سپاه ناحیه سلسله همه خودروهای ورودی و خروجی سطح شهرستان ضدعفونی و گندزدایی شد.

سرهنگ محمد یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه سلسله در این رابطه، اظهار داشت: بسیجیان گردان‌های بیت المقدس حوزه شهری و روستایی برنامه ضدعفونی خودروهای داخل شهر و یا خودروهایی که به شهر الشتر ورود و خروج پیدا می‌کنند را انجام می‌دهند.

مردم و مسئولان ازنا در کنار هم برای مبارزه با کرونا

تولید ژل ضدعفونی، افزایش زیرساخت‌های بهداشتی، تعطیلی بوستان‌های محلی و جنگلی، مسدود کردن تفرجگاه‌ها و غربالگری مردم از اقدامات پیشگیرانه مسئولان شهرستان ازنا در روزهایی کرونایی است.

محمد محمدی نژاد فرماندار ازنا در این رابطه، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در لرستان و شهرستان ازنا اقدامات خوبی در راستای جلوگیری از شیوع آن در شهرستان شروع شد.

وی، بیان داشت: تعطیلی بازار، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی‌های شهرستان، آمادگی تیم‌های پزشکی و درمانی و… از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

فرماندار ازنا، گفت: جمعیت شهرستان ازنا مورد غربالگری قرار گرفته و تعداد زیادی از افراد مشکوک به کرونا شناسایی شدند.

محمدی نژاد، تصریح کرد: گندزدایی معابر، ایجاد کارگاه‌های تولیدی ماسک و… نیز از اقدامات جهادی صورت گرفته از سوی مردم بوده است.

کد خبر 4891789

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا گروههای جهادی فرمانداری بروجرد سلسله ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری گرگان شهرکرد روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی سپاه ناحیه خرم آباد ضدعفونی و گندزدایی جمعه نورآباد ویروس کرونا حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند