Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پی انتشار اخبار کذب در خصوص بازگشایی و شروع به کار واحد‌های صنفی و خدماتی روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تصمیمات ابلاغی از سوی ستاد مدیریت بحران ملی و استان در خصوص تعطیلی رسته‌های صنفی به جز واحد‌های صنفی ضروری این ابلاغیه کماکان بر قوت خود باقی است و تاکنون در خصوص شروع به کار دیگر رسته‌های صنفی هیچ گونه تصمیمی اتخاذ نگردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا رعایت موازین ذیل از سوی مالکان مشاغل صنفی، خدماتی، تجاری و واحد‌های تولیدی ضروری است:

واحد‌های صنفی توزیعی و خدماتی که مشمول ممنوعیت و محدودیت تردد و تجمع بوده و رسته‌های آن‌ها قبلا در اطلاعیه‌های کمیته ستاد ملی و استانی کرونا اعلام شده است، تا اطلاع بعدی این کمیته تعطیل خواهند بود.

فعالیت کلیه واحد‌های تولیدی (باتوجه به تعطیلی سایت‌های اداری) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی و استانی کرونا – از تاریخ ۱۶ فروردین ماه بلامانع خواهد بود.

متعاقبا در صورت ابلاغ دستور العمل جدید از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان، مراتب به اطلاع کلیه مالکان واحد‌های صنفی توزیعی و خدماتی اطلاع رسانی می‌گردد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اصناف و بازار واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید